Ovulatietest duur van LH piek

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Gwen1979, 10 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gwen1979

Gwen1979 Actief lid

16 feb 2010
    196
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ik ben deze ronde voor het eerst met ovulatietesten begonnen, de eerste 4 testen was helemaal niets te zien. Test 5 moest ik m'n best doen om iets te zien, was heel erg licht.
    Test 6 was licht, test 7 was nog maar heel iets lichter dan de controle streep. Ik kon niet zoveel plassen als normaal, ik had net zoals normaal 3 uur niet gedronken en niet geplast.
    Vanavond test 8 gedaan en die was naar mijn idee lichter dan die van gisteren. Hoe lang duurt de LH piek?
    Kan ik hem nu ook gemist hebben terwijl ik iedere dag op ongeveer hetzelfde tijdstip test (meestal om 20.00 uur maar heb gisteren getest om 20.39 uur).
    Hoop dat iemand hier antwoord op heeft,

Groetjes Gwen

2. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Je kunt je LH piek missen. Daarom wordt wel eens aangeraden op de belangrijke dagen 2x te testen. Het kan nl heel kort zijn de piek.

3. Gwen1979

Gwen1979 Actief lid

16 feb 2010
    196
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Ik heb net gevonden op internet dat de LH piek 48-50 uur duurt, is wel raar dat ik hem dan gemist heb. Misschien duurt dat bij mij dan wel korter, ik ga nog even door met testen tot de testen duidelijk lichter worden. Hoop dat het klussen vandaag nog zin heeft gehad, en anders hebben we in ronde 8 hopelijk meer geluk!

Groetjes Gwen

4. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.551
    526
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Hmmm..... inderdaad vreemd. Ik ben deze ronde ook begonnen met ovu-testen en zag inderdaad dat mn testen donkerder werden met de dagen. Afgelopen zaterdag was de test echt net zo donker als de controlestreep, maar ik twijfelde omdat ik het maar met een "paar druppeltjes" (echt maar minimale hoeveelheid) urine had getest. Dus dacht dat de piek werd gesignaleerd vanwege het zeer geconcentreerd zijn van de urine. Dus later op de dag nogmaals getest.... en deze was dus weer aardig lichter. Maar ook de test van zondag was lichter en maandag had ik weer een bijna witte test.... maar wel veel eipijn!

5. Gwen1979

Gwen1979 Actief lid

16 feb 2010
    196
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is ook wel vreemd Hopmarjanneke, het zal toch wel kunnen dat de lh piek snel weer afneemt.
    Bij mij worden de testen nu ook weer wat lichter, dus denk ik dat ik m'n ei gehad hebt. Ben wel blij dat ik deze cyclus ook met tempen ben begonnen, heb je toch nog iets meer duidelijkheid.
    Ik had trouwens cassette testen van test jezelf nu, nu las ik dat dit merk testen bij meer mensen niet positief willen worden.
    Welk merk en soort testen hebben jullie?

Deel Deze Pagina