eerste keer ovulatietesten, snap er niks meer van

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door manonii, 15 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. manonii

manonii Actief lid

15 aug 2011
    325
    0
    0
    Zoetermeer
    ik hoop dat iemand me kan helpen;

Deze cyclus voor het eerst ovulatietesten gebruikt (action)
    Omdat dit de eerste keer is ben ik op 7CD begonnen.
    verolgens 8CD ietsjes donkerder,toen weer lichter en vanaf 12CD iets donkerder (met iets donkerder bedoel ik overigens het verschil tussen half scheel kijken om iets te zien naar een licht streepje) en vanaf toen 2 keer per dag gaan testen. gister zelfs braaf een testje mee naar de efteling maar die was weer amper zichtbaar. wel op hetzelfde moment roze afscheiding en vanmorgen heel een klein beetje helderrood bloed met vegen en net om 10 uur weer een licht streepje.

wat moet ik doen, doortesten? of deze maand als verloren beschouwen en volgende weer met goede moed ( en andere testjes) verdergaan?

2. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Hoeveel dagen ben je nu aan het testen? Ik heb een vrij lange cyclus en vaak pas tussen dag 20-30 een positieve ovulatietest!

3. manonii

manonii Actief lid

15 aug 2011
    325
    0
    0
    Zoetermeer
    dit is de 10e dag dat ik test, van 7 CD tot 16 CD en sinds 12 CD dus twee keer per dag, met uitzondering van vandaag omdat ik door het bloed dacht dat er een erg vroege menstruatie aan zat te komen vanmorgen niet getest, maar aangezien het bloed verder uitbleef net om 10 uur wel weer

4. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Ik zou effe doorgaan denk dat je ei nog moet komen

5. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Hoe lang duren je cyclussen?

Want bij een cyclus van bijvoorbeeld 29 dagen komt je eisprong tussen dag 11 en dag 19 van je cyclus (gebaseerd op een normale luteale fase van 10 tot 18 dagen).

Aangezien je volgens mij nu nog niet op dag 19 zit, zou ik dus gewoon doorgaan met testen. Minstens tot en met dag 20.

Succes!

6. manonii

manonii Actief lid

15 aug 2011
    325
    0
    0
    Zoetermeer
    dank jullie voor de antwoorden. Vanmorgen gauw even naar de action geweest voor nieuwe want ik was leeg, vanmorgen weer zo'n licht streepje dus we testen nog even door. ook nog steeds heel licht bloedverlies, alleen in de ochtend bij het vegen

Deel Deze Pagina