John Heitinga Ibrahim Afellay maar van vroeger tja toen was het Marc overmars. (had altijd die voetbalplaatjes van hem )
ok als ik eerlijk ben, hebben ze allemaal wel iets. maar als ik 16 zou zijn dan ging ik waarschijnlijk voor elia of affelay. maar tja het potje anti rimpelcreme staat in de badkamer dus die toyboy fase zijn we voorbij, hoewel voor af en toe.... ( grapje) ik vind gio leuk, altijd gevonden, komt ook niet arrogant over of wat dan ook. maar toen ik laatst ooyer zag spelen, of tenminste net voordat hij het veld opging toen stond zijn blik zo scherp, echt ik dacht wat een uitstraling heeft die man, alleen vond ik dat kauwgomkauwen wat minder, maar op dat moment vond ik hem erg leuk. zou ik 15 jaar ouder zijn dan ging ik ook voor van marwijk, vind het een leuke man, hij doet me op de een of andere manier ook altijd aan jan smit denken. de droge humor denk ik. maar eigenlijk wil ik met ze allemaal wel een beschuitje eten, ze hebben allemaal iets leuks!! groetjes joyce
Op een na vind ik ze allemaal even onaantrekkelijk! Van Bronckhorst is de enige man (de anderen moeten nog van hun laatste jeugdpuistje af) die ik enigszins aantrekkelijk vind.
I love Gregory,robben en wesley!!! En met elia zou ik een beschuitje willen eten om in zijn wangen te knijpen...zo'n babyhuidje zeg