Onze nikki is nogal een friemelaar om maar zo te zeggen. helemaal gek op tut doekjes speendoekjes en ook de spuugdoekjes als ze de kans krijgt.. Maar nu het probleem. als ze in de box ligt te spelen of wil slapen (bij mijn schoonouders slaapt ze nog in de box) trekt ze het boxkleed weg en probeerd die in haar mond te stoppen. het maakt niet uit als je haar bij de punten weg legt want dan pakt ze gewoon het midden wel totdat ze bij de punt aan komt. wat zou ik hier aan kunnen doen? ja zo'n afveegbaar boxkleed misschien. maar dat lijkt me vooral met dit warme weer toch niet echt lekker ligen.
haar constant voorzien van een voorraad van die doekjes?? (hoewel ik denk dat je dat toch wel al geprobeerd hebt??)
Ik zie het probleem niet?? Lekker laten sabbelen toch?? Of is dat gevaarlijk op de een of andere manier??
ja dat heeft ze wel.in overvloed haha maar aan het boxleed trekken is geloof ik gwoon leuk want die is groter en dikker. maar vind het gewoon een beetje eng. normaal leg ik haar in de box als ik even iets wil doen. en even niet contstant toezich kan houden ofzo. ze slaapt namelijk ook maar 2 keer 3kwartier overdag. en nu ben ik telkens bang dat ze het boxkleed te ver in haar mond steekt.
Wij hebben aan de hoeken van het kleed linten genaaid, zodat je het kleed vast kunt maken. Het sabbelen is misschien niet zo erg, maar als je kindje begint de rollen en te kruipen, dan wordt steeds het kleed meegetrokken of kan je kindje eronder liggen. Nu blijft het mooi op z'n plek.
@jippie dat is inderdaad een goed idee. had ik zelf nog niet eens aan gedacht. zo zie je maar weer waar zo'n forum goed voor is