Nu had ik vanmidd rond 2 uur getest en bleek na5 min heel licht streepje te komen ... Bijna niet op foto te zien heb ze als negatief bewerkt zodat ze iets zichtbaarder zijn je moet heel goed kijken maar rond 4 was hij negatief en bleef ook omowit terwijl die ander licht heel licht roze was zal paar fotos plaatsen hoe kan dit ik word stapel gek ben inmiddels al 6 dagen over tijd week voor mijn ong bloedtest was negatief dokter gaf aan ddit mes te vroeg was omdat pas 13de dan innesteling zou hebbe had smiddags week voor ong rozig raar slijm leek wel beetje rozeoranje achtig me sensitest voor ong 4 dage met midstream was licht positief volgens sensiteest had foto gemaild .. Erna predictor en kruisjes test negatief alhoe wel na half uur ofso er wel kruis op stond maar ongeldig
Ik durf het niet met zekerheid te zeggen,maar als het streepje verdwijnt dan weet ik niet of dat positief is. Ik had dat namelijk vorige maand ook, alleen was bij het streepje wel duidelijk dan bij jou, en pas de volgende dag begon het streepje te vervagen ( had 2 testjes gedaan en bij beide n streepje). En de bloedtest van je ha was ook negatief? Want dan denk ik echt dat je niet zwanger bent.....
Nee een test had ik wel een streep en bij een nieuwe geen een dat bedoelde ik ) een test had positief en de ander negatief het streepje verdween helemaal niet .. Ik heb wel elk keer kramp maar trekt weg ben vaak licht in me hoofd heb zoals dokter denkt wel innesteling gehad omdat 5 feb ei had geklust om netjes te zegge in vruchbare dagen ... En 13 de dat roze slijm tweede was ietsje pietsje rozig oranje ... Bloedtest gaf dokter ook aan dat het te vroeg zou zijn zat 7 dagen voor mijn menstruatie .. Vrijd negatief getest maar schoon was me urine wel twijl ik om 1o min wel op wc zit .. Heb geen enkel druppel bloed wat dan ook gezien me borsten als druk komt wel vloeistof uit ... Dus snap het niet mij vriendin teste pas na 6 weken positief .. Voor mij met regelmatige cyclus 2 jaar 2.5 geen pil helemaal niks nooit zwanger omdat zingend voor de kerk was en nu is er wel sperma bij gekome telkens als ik niet zwanger ben is er iets anders aan de hand drom vraag het want ik heb geen enkel idee bij me zoon wis ik pas met 7,5 week zwanger waas en positief test .. En had ik dat slijm ook .. En bij andere twee ook maar maak me zorge om buite baarmoeder ect ..
Bedoelde dus een test positief nieuwe negatief had ik ook met sensitest midstream positief predictor negatief
Ja op de test was die lichtroze we zien het wel ben inmiddels 7 dagen over tijd heb krampen komen en gaAn al sinds 13 feb zullen het zien ga me er niet meer druk om maken hij is ook heel licht