met wie doe jij je inkopen?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Jalea, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik was zelf al wat rond gaan kijken (alleen) en toen ik de keuze had gemaakt uit een paar wagens/kinderkamers etc heb ik hem meegenomen om mee te laten beslissen. en we zijn er zo samen uitgekomen. bekleding enzo heb ik eigenlijk ook allemaal zelf gehaald of samen met een vriedin (woon bijna langs die babyzaak :))

2. Konijn

Konijn Niet meer actief

Haha :-D Al die mannen lijken dus toch wel wat op elkaar... ;)

... en de moeders ook :rolleyes:

3. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ik heb ook bijna alles met mijn man gekocht, hij is net zo dol op shoppen als ik!
    Bij sommige dingen deed ik wel meer vooronderzoek, heb je toch al snel met dit forum ;)

4. sunflower

sunflower Actief lid

3 jul 2007
    338
    0
    0
    Provincie Groningen
    De grote dingen hebben we samen uitgezocht en gekocht. Wij gaan vaak samen shoppen dus als we iets leuks zien nemen we het mee. Mijn vriend vind het ook leuk om te kijken naar spulletjes voor de kleine. Ook ga ik met mijn moeder af en toe shoppen.

5. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    Ik ben single en heb dus geen vriend dus ik ga altijd stad-ten met m'n zusje en als ik dan wat leuks zie zwangerschapskleding of wat voor de kleine, dan trekt ze het uit m'n handen en betaalt bijna alles, omdat ze weet dat ik weinig geld heb, en moeilijk rond kom. Ze is echt een schat.
    Van mijn ex verwacht ik nix meer, hij wil alleen geld 'aan mij uit geven' als ik bij hem terug kom met andere woorden ik moet het maar uitzoeken.
    Ben blij dat ik m'n zus en ouders heb die mij steunen.

6. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Ik heb gelukkig een man die van winkelen houd. We hebben alles samen uitgezocht. Op de kleine dingen na. Heerlijk al die babywinkels afstruinen. (is ook heeeel slecht voor je portemonne)

7. Linda86

Linda86 VIP lid

Mijn vriend gaat wel steeds mee naar de Prenatal en Babydump enzo, maar ik moet alles (babykamer, kinderwagen, autostoeltje, etc.) uitzoeken, want meneer vindt dat 'ie daar geen verstand van heeft. Op zich vind ik het niet zo erg, kan ik lekker kijken wat ik zelf mooi en handig vind enzo.

Kleinere dingen zoals kleertjes enzo koop ik meestal als ik toch aan het shoppen ben voor andere dingen, en dan is mijn vriend er vrijwel nooit bij.

En ik ga soms ook wel eens met mijn (schoon)moeder of één van m'n zusjes of een vriendin ofzo lekker winkelen voor de kleine, maar dan koop ik ook alleen de kleinere dingen.

Deel Deze Pagina