Met wie ga je meer om?

Discussie in 'De lounge' gestart door Luun, 4 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Met wie ga je meer om?

1. Eigen familie

2. Schoonfamilie

3. Beiden evenveel

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ik kan beter zeggen met beiden even weinig ;)
    Mijn mama leeft helaas niet meer en mijn vader is hertrouwd maar is veel drukker met haar kinderen dan met zijn eigen kids. Heeft daar ook veel meer interesse in en onderneemt van alles met ze, terwijl wij hem nooit zien. Moet altijd gepland worden. Er moet verplicht kerst ed apart gevierd worden en dan moeten wij ons altijd aanpassen aan haar kinderen. Dus mijn vader spreek ik niet veel. Toen mijn moeder nog leefde was dat heel anders!

Mijn schoonfamilie woont in Turkije en aangezien ik de taal niet spreek, spreek ik ze dus bijna nooit. We gaan wel 1x per jaar 2 weken naar ze toe en zijn daar dan ook in huis, dus al met al denk ik dat ik nog meer tijd met hen doorbreng dat met mijn eigen vader :D
    Zijn ook echte lieverds en ik ga echt de taal leren, zodat ik met ze kan praten!

Met mijn zusje ben ik trouwens wel heel close, die spreek ik meerdere keren per week en we zien elkaar geregeld!

2. 2011Mamma

2011Mamma Fanatiek lid

4 nov 2009
    4.805
    96
    48
    Fulltime Mama en adviseur
    't gezellige Brabant
    Mijn ouders!
    Mijn schoonouders denken alleen maar aan zichzelf en als we daar zijn kunnen we nooit ons zelf zijn.

3. tulip

tulip Niet meer actief

dit vind ik wel interessant, waar ligt het volgens jou aan. Want hier is dat dus ook zo. Ik kom al sinds mn 15e bij mn schoonouders over de vloer en dat ging geweldig. Maar sinds onze dochter er is, is dat minder. Terwijl onze dochter er niks mee te maken heeft lijkt mij.

4. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Precies zo voelt het voor mij ook!!
    Mijn schoonmoeder is veel liever voor me dan het aanhangsel van mijn vader!

5. mizeluro

mizeluro Lid

2 jul 2010
    99
    0
    0
    tandartsassistente
    Rotterdam
    zie mijn eigen ouders meer. die passen op dit moment ook 3 dagen per week op de kleine, omdat er geen plek op de creche is.
    buiten dat wonen mijn schoonouders 1,5 uur weg. het is niet dat we geen goede band met ze hebben, maar de band met mijn ouders is gewoon veel sterker.

Deel Deze Pagina