Wij vieren het zaterdag, zoals elk jaar met mijn ouders, oom, tante, nicht en neef met aanhang en kinderen. In totaal 7 kinderen, echt heel erg leuk, wordt elk jaar leuker met weer een kind erbij (er komt er nog 1 bij en dan is ieders gezin compleet). Wij vieren het vanaf een uur of 3, rond 4 uur (als Lisa wakker is) cadeautjes voor de kinderen, 1 van de volwassenen zal dan op de deur bonken en pepernoten gooien, daarna even spelen, eten, kinderen naar bed en dan gaan de volwassenen (en waarschijnlijk de 2 oudste kinderen van 6 en 8) dobbelen om cadeautjes.
wij vieren het maandag, met een vriendin van ons en wij als gezin.. Gewoon wat lekkers op tafel en lekker kadootjes uit pakken
Met schoonfamilie! Iedereen komt hierheen. We vieren het als Joah zijn middagslaapje heeft gehad. Weet nog niet of mijn schoonfamilie blijft eten. In dat geval halen we wel wat ofzo Wij vieren het zondag 4 december
Wij gaan zaterdagmiddag met mijn moeder, zus, haar zoon en zijn vriendin hier thuis gourmetten. Daarna komen de cadeautjes, mogen ze nog even lekker spelen en dan naar bed!
wij vieren het thuis met onze dochters, zoonlief en dochterlief van mijn man en mijn zusje..... hele gezellige boel word dat dus! heb er al reuze zin in donderdagavond gaan mijn man en ik samen shoppen voor alle kids, (en onszelf) oh en we vieren het zaterdagavond... hebben ook een dvd besteld van de sint waarin de 3 jongste kids besproken worden en complimentjes krijgen ben zoooo benieuwd naar die koppies dan
Wij vieren het ook zondag met z'n 8-en (schoonouders, schoonzus/partner en wij met 2 kids) bij mijn schoonouders.
zag hierover als wat topics voorbij komen. Leuk orgineel zo'n dvd. Laat je weten wat ze ervan vonden?