Vandaag werd ik gebeld door een anoniem nummer. Ik nam op en hoorde een tijdje niks. Daarna hoorde ik de telefoon overgaan, net alsof ik diegene probeerde te bellen. Toen hoorde ik 'toets 1 om verder te gaan'. Heb maar opgehangen, want vond het een beetje vreemd. Wie weet gaat het dan van mijn abonnement af ofzo. Iemand die dit ook ooit heeft gehad? Ben eigenlijk wel benieuwd wat het is.
Ik wordt zooo vaak gebeld door prive nummers, vaak zijn dit enquete bedrijven oid. Ik neem ook nooit geen prive nummer meer op, of nummers die niet in mijn telefoon staan. Als het dringend is, dan spreken ze maar iets in en bel ik ze later wel terug!
ja dat heb ik ook een keer gehad dat IK werd gebeld maar de telefoon ging over alsof ik dus aan het bellen was. Heb om precies dezelfde redenen opgehangen haha! heb geen idee wat het is.. het is in ieder geval wel heel vaag word ook heel vaak prive gebeld en neem dan meestal niet op..
Ja dat weet ik. Maar dan zou ik toch niet een toon krijgen dat ik zelf ga bellen? Als je opneemt, krijg je meteen die persoon aan de lijn. En ik moest op 1 drukken op door te gaan:S
Ik heb dat vorige week precies hetzelfde gehad, ging echt precies hetzelfde. Ik was toch wel nieuwsgierig, dus ben maar even blijven hangen. Bleek uiteindelijk een bedrijf te zijn die mij een uitvaartverzekering wilde aansmeren. Toen ik de mevrouw vertelde dat ik geen interesse had, vertelde ze mij nog net even dat ze het zeer spijtig vond dat ik nu verder meost zonder goede uitvaartverzekering
Privénummers neem ik op en leg ik meteen weer neer..Als het een bekende is, bellen ze nog wel een keer. Mijn werk belt bijvoorbeeld ook met privénummer, ze weten dat ik zo opneem en bellen daarna meteen nog een keer...
Ja, maar als het een callcenter of marktonderzoeksbureau is, word je door de computer in dat geval vaak automatisch weer na een paar uur (of langer, ligt er aan hoe het is ingesteld) teruggebeld. Maar inderdaad wat raar van dat 'druk 1 voor'...Dan had ik hem er ook gelijk opgegooid.
nooit op 1 drukken! het is niet echt een call center maar van die mensen die dan op jou kosten gaan bellen. door op 1 te drukken geef je ze toestemming , vriend van mij heeft t een x gehad
Idd een callcenter belt wel prive maar het is niet zo dat je op 1 moet drukken ( heb zelf heel lang voor een callcenter gewerkt ) Pas op voor hackers die hacken en dan bellen ze op jou kosten is bij het bedrijf gedaan waar ik voor werk ze hebben voor duizenden euros gebeld
SHIT!! Dit heb ik vanmiddag gehad en met mijn stomme kop op 1 gedrukt.....dacht dat iemand een geintje met me wilde uithalen.....en wat moet ik nu doen?
zodra er prive nummer staat kennen ze lang bellen ik neem niet op en is t een bekende spreken ze in op me voicemail
Ik heb dit ook gehad, en ik ging toevallig een keer helemaal luisteren en het was gewoon mijn voicemail. Heel vaag :S