Ik woon samen met mijn vriend onze 2 kinderen (zoon en dochter) 3 baardagamen/4 waterschildpadden/1 australische wateragaam en onze vissen.
Met mijn zusje, moeder, zoontje en 3 lieve Coonies. Mijn vriend slaapt meestal wel bij me, maar we wonen niet (meer) samen.
Mijn verloofde, mijn moeder, Onze kat(poes) Milah, Onze kanarie Yellow, Ons konijntje Vlekje en de bordeauxdog Mylo
Met mijn man en dochtertje. Saai hierzo dus, als ik het bij andere af en toe lees, maar wij kiezen bewust voor geen huisdieren.
ik woon met mijn vriend (37 jr) en mijn stiefdochter (15 jaar, ben zelf 21 haha ) 1x per 2 weken komt mijn andere stiefdochter een weekend en dan in de vakanties. verder hebben we nog 2 hondjes en een poes.
Ik woon met mijn vriend en onze dochter, onze kat Henkie en over 2 weken komt kat Tommie er ook nog bij.
met mijn lieve man en 2 dochters en een kat.... en eens in de twee weken nog een lief jongetje van 6 en een meid van 19.... zijn de kids van mijn man.... gezellige boel hier
met mijn man, 2 katten,2 honden en 80 vogels...ik ben blij als we gaan verhuizen naar een grotere woning met giga tuin
met mijn man en 2 kinderen een dalmaat en 2 vissen en 2 bardagamen ( binnenkort 4) de grijze roodstaart andere dalmaat zijn er niet meer