Prive nummer?

Discussie in 'De lounge' gestart door Momof3, 5 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Sinds 3 dagen word ik meerdere malen per dag door een prive-nummer gebeld. Heb 2 keer opgenomen.
    Het is dan de eerste seconde stil en dan hoor ik geluid alsof ik uit een callcenter gebeld word (stemmen en geroezemoes).
    Volgens mij is het elke keer hetzelfde geluid, alsof iemand een bandje afspeelt ofzo.
    Na een paar seconde word de verbinding verbroken.

Iemand hier ervaring mee???

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.266
    6.794
    113
    Ja dat heb ik ook enkele weken

Als het iemand is die engels spreekt en belt vanwege microsoft dan moet je ophangen...dat is oplichting

3. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    ja! ook een tijdje gehad.
    heb toen op een gegeven moment contact opgenomen met mn provider *want werd ook snachts vaak gebeld*
    mn provider heeft het toen op de een of andere manier geregeld!

4. Mily

Mily Fanatiek lid

2 okt 2008
    1.088
    0
    0
    Dat is hier sinds een paar dagen ook zo het begint hier rond een 9 uur en houd op rond een 18:00 uur. Ik hoorde ook geroezemoes en even later werd er ook opgehangen. Ze laten hem ook maar kort over gaan want de antwoordmachine springt niet aan. Ik negeer het nu maar.

5. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Ik word ook sinds vrijdag steeds gebeld. De eerste twee keer heb ik opgenomen en hoorde ook alleen geroezemoes. Verder werd er niks gezegd. Nu neem ik niet meer op. Ben vandaag al drie keer gebeld..

6. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Ik had dat vandaag ook. Na een paar seconde zegt een stem als u door wilt gaan kies 1. Dan hang ik altijd op. Heb het al een paar keer gehad.

7. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Ja ik word ook echt 5 a 6 keer per dag gebeld.. Per 20 sept stap ik over van kpn naar telfort.. hopelijk houdt t dan op, anders schakel ik ook mijn provider in!

Deel Deze Pagina