vin diesel en jason statham vriendje lief begint al te zuchten als ze weer op film tevoorschijn komen
Robbie Williams! En ff los van wat ie wss gedaan heeft... ik vind Badr Hari echt een onwijs lekker ding
Mark Wahlberg, Bradley Cooper, Paul Walker en Edward norton (maar alleen hoe hij eruit ziet in American History X , anders niet....) Ik zal vast wel iemand vergeten zijn.....hihi
met britney spears, jaaaa ik ben al fan sinds 1999 kwil zelfs meer doen dan alleen een beschuit eten oeps neeje kheb echt veel respect voor der, ben sinds het begin fan en zal het ook altijd blijven qua mannen: will smith, justin timberlake, nathan, clay en julian van one tree hill
Zeer uiteenlopende smaak heb je! Maar kat williams serieus??!! Dat vind ik nou echt een ongelooflijke creep! Is hij grappig? Ja! Maar een beschuitje mee willen eten in de zin van wat een lekkerding? Absolutely not! Maar smaken verschillen gelukkig!
Ik eigenlijk ook wel! Zag 'm net nog op tv... Heerlijke man! Zeker voor een 'blonde' man... Ik val normaliter op donkerharigen.