Met wie zou jij je leven liever delen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Sisa, 10 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Syrse

Syrse Fanatiek lid

9 feb 2012
    1.157
    0
    0
    NULL
    NULL
    2! :)

Manlief is net van job veranderd; geen buitenlandse jobs meer, vaker vroeger thuis dan later, elke dag in hetzelfde bed slapen... zaaalig!

En binnenkort dus meer tijd voor baby ook :)

2. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    mijn mannetje is altijd thuis 100% afgekeurd...
    en ik werk maar het is ontzettend fijn ondanks we altijd wel op de centjes moeten letten maar wie niet. ;)

3. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Het is niet altijd leuk maar we krijgen er wel een stukje vrijheid voor terug enne hij had bedrijf al toen ik hem leerde kennen dus ik wist waar ik aan begon. Het geluk bij ons is wel dat we naast het bedrijf wonen dus ik loop vaak ff naar toe overdag..

4. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Nummer 2.

Enkel zit onze combi er niet bij hahahaha!

5. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

6. tulip

tulip Niet meer actief

het was niet persoonlijk tegen jou he??;) Ik weet niet eens wat jouw man doet:D.

Maar ik lees bv van mannen die zoveel werken en dan in een mooi vrijstaand huis wonen en 4 keer per jaar op vakantie kunnen.

Wij wonen in een tussenwoning en ben dik tevreden omdat we veel tijd met zn drieeen kunnen doorbrengen.

7. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    nee dat snap ik, ik leg alleen onze situatie uit en dat dat een keuze is die we zelf bewust maken om veel te werken ;)

Maarreuh wij gaan geen 4 keer per jaar op vakantie en we wonen in een huis uit jaar 0 waar dringend onderhoud aan moet gebeuren en rijden een oude auto (terwijl we zelf een autobedrijf hebben) :p

Dus echt 1 is het eigenlijk ook weer niet..

8. Soekie

Soekie Bekend lid

26 mrt 2010
    733
    0
    16
    Vrouw
    Verzorgende IG
    Zonder twijfel nr 2!

9. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    ik ga niet voor de ideale combi

ik heb de ideale combi al

10. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    2! Zonder twijfel. Moet er niet aan denken dat ik mijn vriend nooit zou zien of dat we geen tijd voor elkaar hebben. Vind de momenten heerlijk dat we lekker 's avonds op de bank zitten met elkaar met een kaasplankje of iets gezelligs.
    De dagen dat we leuke dingen samen doen etc.

Nee, zou ik voor geen goud willen missen. Dan maar niet zoveel geld.

11. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Oeps dan ben ik denk ik de enige die voor nummer 1 gaat!

Maar ik zal het proberen uit te leggen:mijn man komt uit een boerengezin en idd die mannen zijn wat stugger,tenminste die van mij.
    Ik kom uit een laat ik zeggen gebroken gezin.Moeilijke jeugd en veel op mezelf aangewezen geweest en al jong zelfstandig.

Wij werken allebei heel hard om ons gezin draaiende te houden,we hebben het financieel nu moeilijk maar voor die tijd werkte vooral mijn man ook al erg veel.
    Wij runnen ons gezin als een 'bedrijf' en alles is strak geregeld.

Dat klinkt heel koud en kil misschien maar wij zijn hier allebei heel tevreden mee en onze kinderen weten niet beter en zijn absoluut niet ongelukkig of zo.
    Mijn man heeft verder geen echte hobby's of zo en als hij thuis is kijkt hij voetbal of computert hij.
    Dan heb ik liever dat hij werkt.
    En als we dan echt vakantie hebben of weekend,dan is het bij ons een gezellige boel hoor met zn allen!

Ik ben ook niet iemand die constant aandacht moet van dr man,alsjeblieft zeg ik moet er niet aan denken!
    Ik ken dat niet,ben zo niet opgegroeid en hij ook niet.
    Wij doen heel vaak dingen alleen met de kinderen,omdat wij wel om de beurt werken.

12. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    nr 2, denk dat je daar uiteindelijk gelukkig van wordt. Alleen op de centen letten anders kom je in de problemen..zou ook aan mij knagen. Maargoed dat zou wel goed komen denk ik dan.

13. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    zeker weten nummer 2 , als ik naar mensen om me heen kijk waar nummertje een geldt ben ik blij dat mijn vent lekker s avond bij mijn thuis op de bank zit!

14. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    ik heb nu man 2, maar ik vrees dat hij binnen korte tijd iets meer zal gaan veranderen richting een man 1. we kunnen niet anders

15. Islah

Islah Niet meer actief

Maar bij nr. 1 hoeft het toch niet per se zo te zijn dat geld uberbelangrijk is. Soms zijn er andere redenen om gewoon meer te moeten verdienen. Bv. familie in het buitenland financieel willen steunen, sparen voor emigratie, aflossen van schulden, ...

16. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Zeker weten een nr. 2!

17. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Duh, nr 2 natuurlijk! ;)
    En ik denk niet dat iemand hier er openlijk voor uit zal komen, dat ie liever man nr 1 heeft.
    Golddiggers. :D

18. Islah

Islah Niet meer actief

Misschien dat sommigen die echt weten hoe het is om weinig geld te hebben, er wel gewoon openlijk voor zouden uitkomen dat ze liever nr. 1 zouden willen.

19. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Nr 1 MAAR niet om het geld. Manlief is vaak weg, echt vaak. Zie hem momenteel alleen in het weekend. (militair) Ben het gewend. En ik ben zeker blij dat het morgen weer vrijdag is! Dan zie ik hem weer! Het houdt het in evenwicht voor mij en voor hem en ook spannend! We zijn elke vrijdag weer verliefd en vinden dat heerlijk!!! Ook als hij paar weken op oefening is geweest. Ik heb ook tijd voor mezelf op deze manier, hij ook... Onze relatie is misschien beetje apart.

20. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ben ik echt niet!

Deel Deze Pagina