Met wie zou jij nog wel eens een drankje willen drinken?

Discussie in 'De lounge' gestart door Panda1, 15 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Omdat het een ex is? Wat TinaTeenslipper ook zegt, je hebt er een leuke tijd mee gehad dus waarom zou je niet weer even af mogen spreken? Met alleen wat bijkletsen lijkt me niets mis?

2. Martine1983

Martine1983 Fanatiek lid

4 feb 2014
    1.568
    1
    0
    Drenthe
    Met mijn psycholoog van jaaaaaren geleden. Hij was eigenlijk de enige met wie ik écht goed kon praten en dat zou ik graag weer eens doen..

BN'ers heb ik niet zoveel mee, maar ik zou wel eens een dagje willen rondhangen op de set van Criminal Minds en dan met name met de mensen die de afleveringen bedenken/ schrijven.

Een ex heb ik niet, lekker makkelijk.:p

3. Maantje80

Maantje80 Fanatiek lid

9 okt 2014
    1.213
    1
    0
    Drenthe
    Met een aantal politica waaronder Renske Leijten en Frans Timmermans. Ik ben heel benieuwd hoe zij in het leven staan en tegen bepaalde levensbeschouwelijke (niet politieke) zaken aankijken, gewoon een leuk en boeiend gesprek. :)

4. Knapie

Knapie Fanatiek lid

5 nov 2013
    1.524
    0
    0
    Ik quote jou even maar mijn reactie is ook op ButterflyNova.

Nouja ik weet het niet, vind het gewoon vreemd. Maar dat komt misschien door mijn eigen verleden met mijn ex dat ik het daarom vreemd vind. Het is namelijk niet voor niets mijn ex ;) Zo denk ik dan ook namens jullie, het is toch niet voor niets je ex? Waarom dan niet gewoon toen bevriend gebleven of contact gehouden o.i.d. als het zo een leuke tijd was en jullie het zo goed konden vinden?
    Als mijn man ineens na zoveel jaar zou zeggen, "goh, ik zou met ... wel eens een drankje willen doen" iemand waarmee hij een liefdesleven heeft gehad (en dus ook seksueel actief mee is geweest), dat zou ik persoonlijk niet zo prettig vinden.
    De ex van tinateenslipper is homo dus dan voelt dan toch anders aan.

Maar waarschijnlijk denk ik dan weer veel te ver door :)

5. Thunder

Thunder Bekend lid

30 apr 2014
    811
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat meen je niet, echt? Zou je dan jaloers zijn of wat is dan precies het gevoel dat je daarbij ervaart dat je 'not amused' bent?

Voor mij zal mijn eerste liefde altijd bijzonder blijven. Met hem talloze eerste keren beleefd. Eerste keer wederzijds verliefd, eerste keer bij schoonouders op bezoek, eerste keer met iemand naar bed, eerste keer met een jongen op vakantie etc etc. Dat vergeet je nooit meer. En lijkt me heel leuk om meer dan 15 jaar later samen op terug te kijken hoe je dit beiden hebt beleefd. (En bij mij ook dus nog de vraag waar ie na twee jaar opeens was gebleven).

Als mijn man hier een probleem mee zou hebben zou ik dat eerlijk gezegd maar raar vinden.

Ik heb het ook wel met een paar vakantieliefdes, van hoe zou het met ze zijn.. Vind je het programma memories dan ook 'not done'? (mensen die getrouwd zijn en hun vakantieliefde van vroeger opzoeken)

6. buonanotte

buonanotte Niet meer actief

Mijn ex ( eerste jeugdliefde ) Is mijn aller aller beste maatje geworden! Hij en zijn vriendin komen bij mij en mijn vriend thuis!
    Zijn vriendin en mijn vriend weten ook van ons verleden maar de liefde is compleet over en heeft plaatst gemaakt voor een hele goede vriendschap!

7. Linnepin86

Linnepin86 Fanatiek lid

10 jun 2013
    1.324
    184
    63
    Gelderland
    Hahaha daar zou ik dan ook minder moeite mee hebben :D

Maar ik ben het eigenlijk wel met je eens. Mijn man hoeft echt niet opeens tegen me te zeggen dat ie een drankje met z'n ex-vriendin gaat drinken.. Dat gaat dus mooi niet gebeuren. Niet omdat ik denk dat er iets zou gebeuren ofzo, maar ik zie werkelijk waar het nut er niet van in.
    Verder zou ik er niet aan moeten denken om met mijn ex een drankje te moeten drinken. Wat is dat een ontzettende kl**tz*k.

8. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.019
    548
    113
    waarom toen niet bevriend gebleven.... wegen zijn gescheiden. ik heb dat met zoveel mensen. vrienden komen en gaan. maar dat wil niet zeggen dat je boos bent op elkaar oid. je krijgt een ander leven, verhuist of weet ik het. maar ook al had ik wel iets met hem gehad ( heb dus alleen vaak met hem gezoend en geen verkering gehad) dan nog had dat buiten dat hij nu homo is niets geworden. wat dat aangaat is hij voor mij veel te "wijverig"en ik kom me bv dood ergeren aan zijn kinderachtig gedoe soms. nee hoor dat had echt nooit op een bruiloft uitgedraaid:D maar dat neemt niet weg dat ie wel gewoon heel aardig is/was en ik altijd veel lol heb gehad. en ja ik vind hem nog steeds lekker maar ik zou never nooit meer verliefd op hem worden hoor. ook al was ie hetero. ;)

maar goed ieder zijn mening natuurlijk:)

9. Knapie

Knapie Fanatiek lid

5 nov 2013
    1.524
    0
    0
    Ik kan het niet goed omschrijven. Niet perse jaloers dat ik bang ben dat iets gebeurd, dat helemaal niet. Maar gewoon vreemd, vanwaar die behoefte?
    Als mijn man met zijn ex uit elkaar waren gegaan en ze konden het nog goed met elkaar vinden dan zou zich wel een vriendschap hebben ontwikkelt (1 ex van hem komt hier nog vaker over de vloer, daar is hij bevriend mee gebleven en we zijn beste vriendinnen geworden) maar als hij nu uit het niets de behoefte zou hebben om een ex te zien dan vraag ik me af waarom?
    Immers zoals eerder gezegd, als die ex zo leuk, aardig, gezellig was dan hadden ze toen toch contact gehouden of in ieder geval na een tijdje weer contact gezocht.

10. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.019
    548
    113
    er zijn trouwens wel meer vriendjes van vroeger die ik nog welleens zou willen spreken. gewoon omdat ik het leuk vind om te zien wat er van hen geworden is, ik herrinner me een ventje die altijd erg verkikkerd op mij was maar van mijn kant was het altijd wat minder en ik had maar verkering met hem omdat ik het anders zo zielig vond. proest whahaha. ik hoop dat ie nu heeeeeel gelukkig is met een andere vrouw hahaha ( zal best hoor)

11. Knapie

Knapie Fanatiek lid

5 nov 2013
    1.524
    0
    0
    Dat kan ik heel goed begrijpen! Juist heel goed als ik het zo lees.
    Denk dat gewoon mijn eigen verleden met bijbehorende ervaringen mijn mening vormt. Kort samengevat: geen fijne ex waardoor ik tegenwoordig dus ook snel jaloers ben :)

12. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.019
    548
    113
    is ook logisch hoor. wat dat betreft heb ik geen stomme exen. zelfs mn laatste was een hele lieve jongen die het eigenlijk niet verdiende dat ik hem dumpte. maar goed ik werd verliefd op mn huidige vent;) ik heb zelfs jaren later aan hem toen ik hem via facebook weer vond nog mn excuus aangeboden dat ik hem toen zo lullig heb laten vallen. en dat waardeerde hij gewoon nog na 10 jaar:D want de vraag waarom had hem altijd nog bezig gehouden. terwijl hij na mij toch ook een aantal relaties heeft gehad. en ja hoor stel dat ik hem ooit tegen zou komen zou ik rustig met hem een bakkie gaan doen. lijkt me supergezellig. en daarna gewoon weer lekker je eigen ding. daar hoef ik verder dan ook geen nieuwe vriendschap voor te beginnen ( alsjeblief niet)

13. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ook mijn eerste liefde, was toen 15 en nog steeds contact dus zou een drankje kunnen doen, vind manlief alleen geen goed idee

14. Novastar

Novastar Fanatiek lid

9 jan 2014
    4.538
    1.171
    113
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    Mijn overgrootvader. Ik heb hem wel bewust gekend maar ik was toen nog te jong om echt serieuze vragen te stellen over zijn leven (ik was 13 toen hij overleed). Hij is geboren in 1898 en is bijna 100 geworden. Wat heeft hij veel veranderingen en grote dingen in de geschiedenis meegemaakt. De opmars van de auto, Titanic, eerste en tweede wereldoorlog, computers enz enz). Daar zou ik hem echt alles over willen vragen.

15. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Ik zou heel graag nog een drankje willen drinken met mijn moeder en/of oma.

Bekend iemand: Gordon:D

16. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Met een collega van het werk, kan altijd gigantisch met hem lachen.

Bn-er hoeft vn mij niet

17. Chantallcindy

Chantallcindy Fanatiek lid

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Bekende
    Met mijn oma al gaat dat helaas niet meer.

BN'ers

Anouk en Ferry doedens

Deel Deze Pagina