Leonardo di caprio.... en ik vind dat hij met de jaren er steeds lekkerder uit gaat ziet (jammie ) dit was nog in zijn jonge jaren....
Jared Leto is het toch echt wel voor mij (acteur en zanger 30 seconds to mars) Google Afbeeldingen resultaat voor http://4.bp.blogspot.com/_AQ3qFLl_lbw/TRpId2rLmBI/AAAAAAAAAYo/gUf5Dkxae80/s1600/jared-leto.jpg
Adam Beach!!! Denk alleen dat ik dat beschuitje niet wegkrijg als hij naast me zit. Ik vind mijn lijf zo lelijk dat alle kleren aanblijven Maar wat vind ik hem lekker en als hij praat....... ZUCHT!!!
Oh mijn fantasie slaat helemaal op hol, hihi... USHER BRUNO MARS LEONARDO DI CAPRIO ga ff verder zwijmelen.........
Oh goss ik zou met zoveel een beschuitje.....en meer willen....lol! Josh Hartnett Alain Clark Bruno Mars Enrique Iglesias Jeetje dit word geen trio meer maar een???vijftet?Ach een gangbang dan maar.....hih Ik zwijmel nog ff door..
Hayden Christensen, Star Wars... heb de halve film gemist Bekijk bijlage 133545 en Josh Harnett is ook hubba hubba