Met stip op 1: Jared Leto. staat op screensaver van mn telefoon, dus lig iedere nacht naast hem andere mannen die ik ook mn bed (of ontbijttafel) niet uit zou gooien: Tomo Milicevic tomo milicevic pictures Jesse Wiliams Alex O'laughlin Mark Salling Josh Holloway Ian Somerhalder en een vriend/collega van m'n ex
wow dames heb een heleboel lekkers voorbij zien komen jammie haha! maar kijkt er niemand naar sterren dansen op het ijs? en dan voornamelijk de partner van monique smit. Joel uit canada hmmm daar kan ik wel even heerlijk voor gaan zitten.... zal es een foto zoeken...
leuke vraag het liefste met mijn eigen mannetje natuurlijk! Maar met: - Jan Kooijman - Backstreet Boys - Dan Karaty - Johnny Depp
Ik vroeg me serieus al af waar hij bleef!! 7 pagina's met mannen en DE MAN niet noemen...jullie moeten je allemaal schamen! hihi
jaaa,die is lekker,en vooral in de film WALK THE LINE... En Kim Coates,een acteur uit SONS OF ANARGHY,die heeft een lekker ruige kop....
Hmmm... Met mijn vriend... Sinds mup er is komt het er weinig van (ook van het beschuit eten niet). Maar als hij niet kan dan Dan van SYTYCD. Heerlijke man!
Ik ga voor Dexter, a.k.a: Michael C. Hall. Zekerrrr weten. Mag ook zonder beschuitje! Bekijk bijlage 133984