zijslaper

Discussion in 'Baby en dreumes' started by cindypascal, Feb 13, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. cindypascal

cindypascal Actief lid

Sep 26, 2005
    301
    0
    0
    bergen op zoom
    wat we nu hebben ontdekt is echt geweldig.
    Rowin sliep de afgelopen tijd erg slecht en toen ik echt helemaal op was, hebben we hem bij ons in bed gelegd.
    hij sliep gelijk goed, maar draaide op zijn zij.
    nu leg ik hem op zijn zij in zijn eiegn bedje en hij slaap nu al 6 dagen achtereen door.
    als hij doordraait op zijn buik, wordt hij vanzelf wakker, want hij ligt niet lekker op zijn buik, maar dat gebeurd maar zelden.

zou het slecht zijn als hij op zijn zij slaapt?
    hij slaapt er wel lekker van.
    ik leg hem elke keer op een andere zij.

groetjes cindy

2. Kathy

Kathy VIP lid

May 22, 2005
    5,535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Ik denk niet dat het kwaad kan, ik tref Serjenka soms ook op haar zij aan in bed.

Als Rowin zo beter slaapt, zou ik het gewoon zo laten.

3. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Als hij toch wakker wordt zodra hij doorrolt naar zijn buikje, zou ik hem lekker op zijn zij laten slapen hoor!

4. Secretje

Secretje Actief lid

Aug 28, 2006
    372
    0
    0
    Beter op de zij slapen dan niet toch? En wat je al zegt: op de buik slapen wil je kindje niet en wordt er wakker van. Dus het lijkt me geen probleem.
    Daarnaast denk ik dat je kindje over een tijdje vanzelf wel op de zij gaat liggen en dan kun je er helemaal niets aan doen.
    Als je het eng vind, kun je voor het slapen gaan altijd even bij je kindje kijken of alles goed is.

5. kissie

kissie Fanatiek lid

Apr 18, 2006
    1,494
    1
    0
    Ik heb Esmee vanaf 3 weken op de zij gelegd en ze sliep meteen beter. Je hebt van die speciale babykussens waarmee ze niet op de buik kunnen rollen, die gebruik ik. Ideaal!

6. Sientje

Sientje Fanatiek lid

May 4, 2005
    2,747
    0
    0
    Mama
    Lekker laten slapen! Fijn he, kom je ook weer een beetje aan je eigen nachtrust toe!

7. noura

noura VIP lid

Apr 27, 2006
    8,819
    0
    0
    mijn oudste huilde alleen maar als baby, tot ik erachter kwam dat hij op zijn buik goed sliep. zelfs de arts zei dat er buikkinderen waren, en dat dit altijd nog beter was dan dat hij uren achter mekaar gilde en uitgeput en snikkend in slaap viel tot die weer gierend wakker werd.

mijn dochter is vanaf het moment dat ze draaien kon ook op haar buik gaan slapen. vond dat waarschijnlijk ook fijner. wat niet wegneemt dat ik het altijd wel eng heb gevonden hoor.

Share This Page