onze zoon is 20 weken oud en is een behoorlijk actief ventje.. hij krijgt om 19 fles en valt dan in slaap.. geef hem rond elf uur de laatste fles (soms komt hij zelf, soms maak ik hem wakker). hij valt dan gelijk weer in slaap alleen elke nacht rond 04uur is hij klaarwakker en gaat dan liggen gillen, en kletsen en omrollen in zijn bed.. dit duurt ongeveer 3 kwartier tot een uurtje en valt dan weer in slaap... helaas met als gevolg dat mamma klaarwakker is en niet meer kan slapen .. hebben jullie tips hoe hier mee om te gaan.. mijn slaapt door alles heen alleen ik kan dat echt niet.. ik probeer hem een paar keer een te geven maar die spuugt meneertje vrolijk uit en gaat verder met kletsen.. om zich kan ik hem laten maar ja, hij rolt om en kan nog niet terugrollen en gezien zijn leeftijd ben ik om hem op zijn buik te laten liggen... graag tips xx
Tja, toch terugrollen ben ik bang en na die tijd proberen verder te slapen.. Is een fase denk ik, gaat vast weer over!
Heb je al wat rijstebloem geprobeerd door zijn laatste fles? Misschien vult dit wat meer en slaapt hij langer door.
Sprongetje? Met 19 weken is er eentje, Eva heeft er ook last van . Er is hier ook een topic '19 weken sprong', denk dat je het wel herkent als je dat leest .
tsja, het zou kunnen hoewel ik dacht dat ie die al gehad had, hij is een week of 3 heel jengelig geweest en 'snachts echt huilen.. daarna kon hij ineens meer en ook omrollen.. dit is echt wakker zijn en willen spelen, huilen doet hij niet.. papfles tijdje gedaan maar dat ging een week goed en daarna ging hij spelen met de speen en dronk nauwelijks dus weer overgegaan naar normale fles en dat gaat goed... afwachten maar
Dax doet dit wel eens rond 6 uur 's morgens of iets later en valt dan meestal nog in slaap tot een uur of 8. Ik hoop ook dat het gewoon een keer over gaat. Hij gaat overigens pas om 20.30 uur naar bed en ik maak hem om 23 uur wakker voor de laatste fles. Honger is het in ons geval zeker niet want hij krijgt pas om 9 uur 's morgens de eerste fles en dan lijkt hij nog niet echt hongerig.