Berlijn! Ik ben er al een stuk of 10 keer geweest en het blijft mijn favoriete stad. Maar dat is vast te ver weg. Maastricht is leuk, Gent, Leuven, Antwerpen, Keulen.
Ik vond Düsseldorf echt een aanrader. Was echt een leuke stad en gezellig. Leuke barretjes ook en je kunt er leuk winkelen. Wij zaten wel iets vanaf Düsseldorf af maar vond het echt de moeite waard.
Kasteel ter worm in heerlen is zo mooi! En Valkenburg en Maastricht zijn vlakbij. Chateau st. Gerlach in Valkenburg, chateau Neercanne, kruisheren hotel in Maastricht zijn allemaal vaan Oostwegel, super luxe en mooi. Kasteel Vaalsbroek in Vaals! Dat is vlakbij heel veel leuke dingen om te doen, en je kan er heerlijk wandelen. Er is ook een spa. Ik heb bij verschillende hotels gewerkt, en kastelen zijn zo prachtig om te verblijven! Wat ook heel leuk is, is avifauna in Alphen ad Rijn.
https://www.bilderberg.nl/vaals/kasteel-vaalsbroek/ Camille Oostwegel ChâteauHotels & -Restaurants |Luxe hotels en restaurants in Zuid-Limburg Van der Valk Hotel & Restaurant Kasteel Terworm - Kasteel TerWorm
Brugge, Maastricht, Keulen. Aken is niet zo bijzonder, zou ik niet aanraden. Wel leuk om te shoppen. Maar Keulen is veelzijdiger en leuker.
Ter Worm (in Heerlen) is erg mooi om te slapen. Wel prijzig en niet echt dichtbij leuke beziendwaardigheden. Je kan ook een leuke B&B zoeken.