Voor diegene die Primolut wel eens heeft gebruikt: Hoeveel dagen na het afronden van de kuur werden jullie ongesteld? Hoeveel miligram moesten jullie slikken en hoeveel dagen?
Milligram weet ik niet meer.... het waren per dag 3 tabletten. De kuur duurde 10 dagen en ik werd na 4 dagen stoppen ongesteld.
Ik moest Primolut 7 dagen 3 keer per dag slikken. Helaas werkte het bij mij zeer minimaal, ik heb 1 dag een paar druppels gevloeid, that's it! Ik hoop dat het bij jou wel werkt, succes!
Hey Milla, ik kreeg het 5 dagen, en dan 2 pillen per dag (1 x ochtend en 1 x avond). Ik pakte mijn laatste op een ochtend en toen werd ik (geloof ik) 2 of 3 dagen later ongi. Succes meid!
Hoi milla had deze vraag ook net gesteld op het PCO forum ik heb ook primolut geslikt 2 keer per dag 5 mg gedurende 5 dagen. Dinsdagavond de laatste ingenomen en vraag me nu ook echt af wanneer ik ongesteld ga worden. Loop dus ongeveer gelijk met jou. succes groetjes cinnetje
he, ik heb 10 dagen primulut geslikt en werd netjes de 4e dag erna ongesteld met alles erop en eraan. dusss...bij werkte het, helaas maar eenmalig.