Ik merk sinds een tijdje dat ik soms een vieze smaak in mijn mond heb. Het is net een metaalachtige of bloedachtige smaak. Waardoor zou dit komen? :-k
Ik heb geen idee waarhet vandaan komt. HEb er zelf ook regelmatig last van en wat ik ook doe ik kom er niet vanaf. Ik vind het erg vervelend, wordt er ook gewoon misselijk van. Mocht je de oplossing hebben gevonden, laat het me dan even weten.
komt me bekend voor, vooral als ik soms een uurtje in de middag geslapen heb, dan wordt ik wakker met die smaak in mijn mond, een collega van me heeft het haar hele zwangerschap gehad
Komt door de hormonen. Hierdoor is je tandvlees beter doorbloed. Je zult op een gegeven moment in de zwangerschap merken dat je snel bloedend tandvlees hebt en wat gevoeliger bent in je mond. Het kan op zich geen kwaad en het hoort er gewoon bij. Advies van de tandarts: tandvlees goed mee poetsen en een zachte(re) tandenborstel gebruiken.
Ja weet ik maar ik vroeg me af waardoor dit nu precies komt. Ja mijn tandvlees is wel heel erg gevoelig, bloed snel.
kan het ook niet wat met je ijzer te maken hebben? als je ook erg veel moe bent kan je HB te laag zijn...