Hooi meiden! Ik heb gisteren sex gehad met mijn vriend waarop mijn vriend opmerkte dat mijn baarmoedermond erg week was. Ik heb hierna zelf ook nog gevoeld en hij had inderdaad gelijk! Normaal is die hard zoals het puntje van je neus maar nu voelt die erg week en de opening lijkt een beetje meer open te zijn. Ik heb verder geen klachten, ik vroeg me alleen af of het normaal was met 20 weken. Bedankt hoor! Edit: of die echt week is weet ik niet maar zo voelt ie zeg maar.
ik had het ook wel vrij vlot ja.. maar bij mij is t de 3de. ik weet niet of dat met een eerste ook is..
Mijnes normaal ook niet maar als hij dit duidelijk kan voelen moet het toch zelfs voor hem opmerkbaar zijn
uhhhhh een weke baarmoeder mond is toch gevaarlijk rond dit tijdstip van de zwangerschap? als ik jou was zou ik de verloskundige bellen mijn nicht is namelijk een kindje verloren met 24 weken door een weke baarmoedermond daarom word er speciaal een inwendige echo gemaakt met 20 weken zwangerschap omdat ik er ook bang voor ben.....
lieverd laat het alsjeblieft goed nakijken nu ben je er in ieder geval op tijd bij ik hoop gewoon dan jullie het verkeerd gevoeld hebben laat je t weten?ben nu wel heel benieuwd.
Ik heb even gebeld ze zeiden dat ik me geen zorgen moest maken, zolang ik niet bloed, en geen pijn heb of geen rare dingen verlies.
Toch zou ik bij je volgende controle afspraak dit nogmaals aangeven en misschien zelfs vragen of ze dat zelf ook willen checken. Ook al zit hij dicht, volgens mij is een weke baarmoedermond met deze termijn idd niet zo goed. Ff iets anders; als je dat wilt voelen tijdens de sex, moet je dan niet ontzettend liggen wroeten? 8) Ik kan me het namelijk moeilijk voorstellen...
Nou om het zo te zeggen hij stak zijn vinger erin en kon dat voelen En het voelde anders dat normaal, ik noem het week,, maar het gewoon een beetje zacht kan het niet zijn door sex dat het wat zachter is geworden dacht ik..
Deze vraag heb ik in mijn vorige zwangerschap ook een keer gesteld! Ik was ook een beetje bang gemaakt door een collega die haar dochter was bevallen met 23 weken! Dus ik dacht ga zelf eens voelen en het voelde idd erg week en zelfs kort aan dus helemaal in de stress! Maar bleek niks te betekenen. Later ingeleid met 37,5 weken en als dat niet was gebeurd had hij waarschijnlijk nog wel 2 weken gezeten! Maar als je het niet vertrouwd altijd even aan verloskundige vragen!
Hoe kun je dat voelen??? en hoe weet je als het zwak is?? Gewoon een vraagje: ben er wel benieuwd naar eigenlijk.
Zoiets kun je niet voelen met je vinger volgens mij. Vind het zowiezo niet slim om te gaan voelen inverband infectie gevaar. Ik ben mijn tweeling bijna kwijt geweest met 22 weken. Ik had een verzwakte baarmoedermond en 2 cm ontsluiting. En dat was alleen te zien met een inwendige echo....
Zolang de vk zegt dat je je geen zorgen hoeft te maken is het toch goed. Je hoort altijd de slechte verhalen en nooit eens dat het normaal is.