Wie kan mij helpen. Ik heb sinds vandaag een hele vieze metaalsmaak in mijn mond. Drinken helpt niet, kauwgom verlicht even iets, maar gaat het ook niet mee weg. Ik zit pas 5dpo, dus ga er niet vanuit dat het iets met een mogelijke zwangerschap te maken heeft, maar omdat het tijdens zwangerschap wel vaker voorkomt kan ik hier wellicht antwoord krijgen. Wat helpt?
Niet toevallig een aantal dagen geleden pijnboompitten gegeten? Ik krijg zo'n smaak van chinese pijnboompitten.
Het kan zijn dat je zwanger bent en dat door de hormonen je tandvlees wat meer bloedt. Dat geeft een metaalsmaak. Weinig aan te doen als je zwanger blijkt; kwaaltje dat erbij kan horen.
Weet wel dat ik meestal vrij vroege innestelingen heb.. Tenminste de keren dat ik het duidelijk gevoeld heb. Maar ga er nu nog maar even niet vanuit. Ijzer prikken is een goed idee. Mocht het aanhouden en ik blijk niet zwanger ga ik dat zeker doen!
Ik lees ook even mee.. Heb er nu alweer last van. Vorige zwangerschap ook een paar maanden last van gehad. Heel vervelend. Dus als iemand tips heeft: graag