Bij mijn vorige zwangerschap had ik al een aantal dagen voor NOD een vieze metaalachtige smaak in m'n mond. Mijn vriendin had dat bij beide zwangerschappen ook en heeft daar de hele tijd last van gehouden. Ik heb her en der op internet de metaalsmaak als symptoom gelezen maar zie het hier eigenlijk nooit. Zijn er dames die z'on metaalsmaak herkennen?
Die vieze maak herken ik ook maar kan het niet thuis rengen als een ijzer smaak ik hbe it nog nooit gehad en nu al 1,5 week! Ik kan wel 100 keer mijn tanden poetsen maar het gaat helaas niet weg! XXX
Ik heb ook de afgelopen week een aantal keer een metaalsmaak gehad. Ik heb volgende week mijn NOD... Toch zegt mijn gevoel dat ik niet zwanger ben. Geven ze ergens ook aan wat de oorzaak zou kunnen zijn van deze metaalsmaak? Ga zelf ook ff googlen
Heey ik zag je onderwerp en wist het metteen ik heb dat ook gehad toen ik zwanger was het is een hele apparte smaak weet ook niet waardoor het komt maar bij mij was het ook een zwangerschapverschijnseltje. Succes ermee!
ik heb het ook geregeld. maar al paar maanden maar ben tohc niet zwanger.. wrs lekt een vulling van mijn kies ofzo
Raar dat ik deze topic nu zie. Maar ik heb er al twee dagen last van, vooral in de ochtend. Als ik wakker word heb ik een hele vieze smaak in mijn mond. Daarom heb ik nu een flesje water langs mijn bed staan. Maar of het echt een metaalsmaak is...?
Ik heb ook een vieze metaalsmaak in mijn mond nu... Nog nooit gehad.... ik ben nu een week voor mijn NOD.... Het zou super zijn als ik zwanger zou zijn... Weet iemand ook al hoe het komt die metaalsmaak? Ik word er misselijk van...
Ik denk dat het van de veranderende hormoonspiegel komt, iets anders zou ik niet kunnen verzinnen. Spannend Wishgirl!