Ik slaap prima nu!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Wilma, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Heb altijd goed kunnen slapen maar op t moment is t wel HEEL makkelijk voor me om in slaap te komen. En slaap dan ook gerust n uurtje of 10 als niemand me wakker maakt... :)
    Mijn man daarentegen...die slaapt nu ik zwanger ben stukke slechter!
    nee, niet omdat ik zwanger ben en de zorgen enzo...maar omdat ik sinds ik zwanger ben ineens ENORM snurk! :oops:
    Heeft iemand dit ook al mee gemaakt?
    En valt hier wat tegen te doen?
    Ik weet namelijk hoe het is om elk ons gezeik wakker te worden van gesnurk ...de rollen zijn hier namelijk vaak omgedraaid ;)

2. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Volgens mij heb ik ergens gelezen dat als je zwanger bent, je slijmvliezen in je neus kunnen zwellen waardoor je met het gevoel van een verstopte neus wakker kan worden. deze zwelling veroorzaakt ook snurken (ik snurk als ik verkouden ben)

heel irritant maar volgens mij niet raar. wel sneu voor je man! ;)

3. bouchere

bouchere Niet meer actief

4. bouchere

oeps staan ook weer rare dingen bij(sorry over het hoofd gezien)
    maar bij is bloeddruk nog steeds 120/70
    dus normaal.
    snurken hoort er gewoon bij meis
    groetjes
    diana

5. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    ja zie t...en hier hebben ze t over 3e trimester....dat belooft nog heel wat gesnurk...arm mannetje van me!

Gek dat dat met de andere drie zwangerschappen niet zo was....of misschien sliep mn ex te stevig..

6. bouchere

misschien snurkte hij toen vrolijk met je mee!
    gezellie.........duo snurken :)

bij mijn eerste zwangerschap had ik nergens last van ,maar bij de tweede en deze ........... :oops:

groetjes
    diana

7. weethetwel

weethetwel Bekend lid

20 mrt 2007
    955
    0
    0
    Enschede
    Ik had dat ook in het begin....
    Maar naar 9 weken was het dus anderom....
    Ik slaap nu erg slecht en elke keer wakker..
    En me mannetje.. die zaagt vorlijk door de bossen heen hoor.

8. moniek

moniek Actief lid

9 jun 2005
    365
    0
    0
    mama en huisvrouw
    tricht
    ik slaap en snurk ook beter nu ik zwanger ben.
    krijg regelmatig een por van mn hubbie :( of ik me om wil draaien

9. Anique

Anique Niet meer actief

Ik schijn nu ook vaker te snurken, althans dat zei mijn man laatst een keertje maar hij heeft er geen last van zegt hij, hij slaapt er wel doorheen. Ik heb hem er daarna ook niet meer over gehoord... dus ik heb geen idee of ik het nog steeds doe. Vind het trouwens echt knap van hem dat hij erdoorheen slaapt, als hij namelijk snurkt dan ga ik namelijk altijd op zolder slapen.. ik kan er echt niet tegen! :confused:

Ik heb ergens gelezen dat inderdaad je slijmvliezen wat kunnen gaan opzetten als je zwanger bent doordat het allemaal beter doorbloed is, en door de progesteron schijnt alles in je lichaam wat slapper te worden, dus ook je huig, en daar kan het ook nog door komen...

10. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.045
    0
    0
    hahahaha moet er wel om lachen worden de rollen eindelijk is omgedraait :) ik weet nog niet of ik het doe zal het is na vragen haha

Deel Deze Pagina