misschien een lekkende vulling? ik heb het ook namelijk (al bijna een jaar.) en ben nu net weer ongi geworden. dus een zwangerschapskwaaltje hoeft het echt niet te zijn helaas.... dan zou ik nu een olifantendracht hebben
Zou wel toevallig zijn dat het net nu een lekkende vulling is... heb wel vaker lekkende vullingen gehad trouwens maar nooit iets van geproefd... Ik zal morgen de tandarts eens bellen.. kijken wat hij zegt... Dank je voor je tip!
ik helaas wel en dat voelt ook net naar ijzer ofzo heel vies.. kan helaas niks aan gedaan worden bij mij.. maar ja, ik hoop dat het bij jou natuurlijk wel een kwaaltje is wat bij zwanger zijn hoort.... ik zal voor je duimen! liefs mij
He get dagmar... das niet fijn.. dus je blijft met die smaak lopen... Ik word er misselijk van! Wat kan je er aan doen dan om het te verminderen? Ik bel morgen voor zeker even met de tandarts en dan hoor ik het wel wat ie zegt... Ik hoop dat het zwanger zijn is
ja ik heb t vooral als ik kauwgom kauw.. dan komt het mee... brrrr echt vies hoor, maar t went wel hoor... hihi tja ik zal heeeeeel hard voor je duimen.. ik ben net weer ongi geworden en ik ben zooooooooooooooo boos! waarom wordt t mij niet gegund denk ik dan.. maar ja, komt vast wel een keertje hoop ik...
Kan ik me voorstellen dat je even boos bent... en dat mag ook! Een positief ding: Het is eind van je vorige cyclus... maar het begin van een nieuwe! Waarom kunnen ze er niets aan doen eigenlijk als ik vragen mag?
pfff lang verhaal.... heb 3 x een wortelkanaalbehandeling aan die kies gehad bij de tandarts en 1 x een operatie in het ziekenhuis en het blijft een rotpunt...het komt daaruit....
pfffff dat durf ik niet meer.. deed zoveel pijn! dus ben er mee gestopt.. net wat ik al zei.. je leert ermee leven hahahaha maar ja moet wel zeggen dat ik sinds gisteren weer aardig last heb van pijnlijke kiezen.. dus zal binnenkort toch weer heen moeten ben ik bang...
Nou ik had het van te voren nog nooit gehad. And guess what? Vandaag heb ik twee testen gedaan en ik ben zwanger
@dagmar - oeh... er toch aan geloven dus... brrr.... Sterkte! @Selina - Van harte gefeliciteerd! En je had nu wel die metaalsmaak van te voren?
Ik heb even gezocht en op een Amerikaanse site gevonden dat het door Estrogeen komt: Metallic Taste (Dysgeusia) Does it seem like you've been sucking on pennies in your sleep? Here's what you need to know about that metallic taste in your mouth, and how to make it go away. What it is: Dysgeusia is the medical term for a change in your sense of taste; most often, you'll get a sour or metallic taste (yuck!) that persists even when you're not eating. What causes the metallic taste: Hormones, and in particular estrogen, seem to play a role in controlling and moderating our sense of taste. And when you're pregnant, estrogen levels and hence your sense of taste may fluctuate widely. Plus, your sense of taste and your sense of smell are intimately connected, so pregnancy-related changes in your sense of smell may also lead to dysgeusia. What you need to know about it: For something we don't hear much about, dysgeusia is surprisingly common in pregnancy. Like morning sickness, it should get better (or, if you're lucky, disappear altogether) in your second trimester when those hormones begin to settle down a bit.
nou meid.. vanwaar dat blozende gezichtje.. dat is toch geweldig! geniet ervan! GEFELICITEEEEEEEEEEEEEEEERD!
Ik heb gisteren van de huisarts te horen gekregen dat ik blaasontsteking heb... Daar kunnen de maagpijn en metaalsmaak ook vandaan komen... Maar ik hoop nog steeds dat ik gewoon zwanger ben hahaha
@ Lastminutemama: Dat is een erg duidelijke uitleg. Goed gevonden. Toch blijft het raar, ik heb die metaalsmaak vorige cyclus gehad, en nu dus weer... Mijn moeder gaf ook al aan dat ze daar last van had bij haar zwangerschappen. Hoe kan ik dan die metaalsmaak hebben en vorige maand dus niet zwanger zijn. Misschien dat het iets te maken heeft met de Etos pillen die ik sinds vorige maand slik.