Consumerscan panel

Discussie in 'De lounge' gestart door Troetelbeer90, 25 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hey meiden,

Ik kreeg van de week een envelop binnen van Consumerscan.

Je kunt je opgeven als panellid en dan moet je je wekelijkse boodschappen scannen en de prijs en winkel doorgeven. Kost je wekelijks een halfuurtje ofzo. Scan apparatuur wordt door hun verstrekt en kun je gewoon thuis je boodschappen scannen.

Zo krijgen ze inzicht in wat de mens koopt en waar en voor welke prijs en kunnen ze de producten die in de supermarkten komen actueel houden etc.

In ruil voor je hulp spaar je bonuspunten waarmee je geschenken kunt bestellen uit de GFK geschenkencatalogus. cadeau's en cadeaubonnen etc.

Nou lijkt het me wel wat om me op te geven maar had natuurlijk de vraag of iemand hier al ervaring(en) mee heeft?

Hoor het graag.

Liefs, Troetel

2. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.065
    2.203
    113
    Brabant
    mijn moeder doet dat, is er geloof ik wel tevreden over. (qua werk en wat je ervoor krijgt)

3. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Mijn moeder doet hier ook al jaren aan mee. Ook zij is erg tevreden.

Ik kreeg gister de brief binnen, maar ik ga er niet aan meedoen, heb er geen zin in hahah.

4. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    is hier ook al een topic over iets met in de gfk ;)
    Ik doe er ook aan mee.. Maar heb er niet altijd zin in...

5. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Had het topic niet gezien, anders had ik uiteraard geen nieuwe geopend;)

Enne bedankt voor de reacties:)

6. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    ik doe dit al een aantal jaar. is in het begin half uurtje ongeveer. maar je gaat er steeds sneller in worden nu hier 10 minuutjes.

en heb al heel wat gespaard aan punten heb echt leuke dingen gespaard. gratis verzonden word die.
    daarnaast krijg je een vergoeding voor telefoon en voor stroom van het apparaat. geloof iets van 35 en 75 euro dat het is.
    maar je bent dat nooit kwijt aan kosten.
    dus zie het als een extratje.

als je nog vragen heb dan kan je prive bericht sturen hoor ! :D

7. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Klinkt aanlokkelijk moet ik zeggen. Maar wat ik me afvroeg...hoeveel punten krijg je per weekboodschappen zeg maar. Ik zag dat je wel steeds in de duizend punten in levert maar als je steeds maar 10 punten krijgt per week duurt t wel heel lang of werkt t zo niet?

8. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.065
    2.203
    113
    Brabant
    doet een van jullie ook aan tns nipo mee?? ik heb het heeeel lang niet gedaan en kan nu niet vinden waar ik in moet loggen

9. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    geen ervaring mee, maar klinkt interressant.
    kan je je daar ook voor opgeven of moet je gevraagd worden?

wij doen ook mee met de tnsnipo, momenteel zoeken ze geen mensen meer en mijn ervaring is dat als je lang geen enqeutes meer inleverd dat je dan uitgeschreven wordt, althans je ontvangt geen nieuwe meer.

misschien gewoon ff googlen op tns nipo.

groetjes joyce

10. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    ff googlen op consumerscan;) Kun je je ook op de website inschrijven. Succes!

11. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

25 nov 2008
    2.765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    Heb ik een aantal jaar geleden gedaan.. Ik vond t maar niks...
    Als ik dan thuis was, moest ik t voor t in de kast kon nog een keer extra door de handen hebben...

12. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik heb de envelop met antwoordkaart op de brievenbus gedaan dus zal er wel wat van horen. Ben benieuwd!

13. Miron

Miron Fanatiek lid

6 feb 2009
    2.349
    106
    63
    Mij lijkt dit ook wel interessant maar hoe veel punten verzamel je per week. Want er staan best wel leuke cadeau's tussen maar als je 5 jaar erover doet om zoveel punten te verzamelen is het natuurlijk minder leuk.

14. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Ik heb me daar laadt ook voor op gegeven en afgelopen dinsdag het. Begin gesprek gehad en nu wacht ik op de scanner om te gaan beginen

15. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    mowton

je krijgt 100 punten per week.
    daarnaast nog extra punten als je enquete invult via het scanapparaat. je krijgt ook vragenlijsten via de post ( 3 keer per jaar hooguit je word niet gestalkt)
    of via de mail dat je iets invult.

is echt leuk en sparen gaat echt snel hoor !!!
    ik zit makkelijk met me punten op 5000-8000 punten per jaar. ik moet zeggen dat het leuk blijft.en je krijgt zoiezo inzicht in wat je koopt en hoe duur alles is.
    want de week daarna kijk ik meestal of het misschien niet goedkoper kan.

16. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    hey bina jij dus ook aan het scannen straks !!! erg leuk :D

17. verrassingsei

verrassingsei Fanatiek lid

24 jan 2010
    1.751
    0
    0
    Ik scan ook en vind het nog steeds erg leuk om te doen, zelfs mijn partner doet enthousiast mee en soms bekvechten we (bij wijze van spreken natuurlijk) wie er nu mag hahaha.
    Maar nu doen we het nog niet zo heel lang en weet niet hoe het straks zal zijn met onze beeb erbij.
    Mijn moeder scant ook en vind het ook leuk om te doen!

18. Miron

Miron Fanatiek lid

6 feb 2009
    2.349
    106
    63
    Tja het lijkt me ook dat je er ook nog prijsbewuster van wordt. Dat is voor mij helemaal niet slecht ik heb vaak geen idee voor hoeveel ik nu iets gekocht heb. Dus hmm denk er wel over na om me aan te melden.

19. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    Ik heb mij net ook ingeschreven. ik ben benieuwd :)

20. verrassingsei

verrassingsei Fanatiek lid

24 jan 2010
    1.751
    0
    0
    Das absoluut waar, ik weet van veel meer produkten wat het kost en ben er ook achter gekomen dat sommige dingen in de reclame helemaal niet zo intressant zijn als dat het op het 1e gezicht lijkt.
    Voorheen dacht ik: Wauw niet duur en kocht ik het gelijk en nu blijkt het vaak maar een paar cent goedkoper bijvoorbeeld.

Deel Deze Pagina