Het is een keus om te gaan! Of het verstandig is zou ik toch echt met je VK overleggen. Het lijkt mij erg zwaar met 8 maanden. Maar als jij je lichamelijk goed voelt en het is niet schadelijk waarom niet dan? Als ik hier al harde muziek op zet begint mijn dametje al aardig te trappelen dus ik weet dat mijn meisje het niet fijn vind. Ik zou daar dus niet naar toe gaan....zoieso hou ik ook niet van die muziek Wanneer je zeker weet dat je niet omver geduwd bent...en jij je veilig voelt en de VK zegt dat je gewoon kan gaan omdat het geen schade kan aanrichtten moet je vooral gaan! Ik vind het alleen een beetje raar dat er dan weer reacties komen van: dan moet je maar niet meer de straat op...dat is natuurlijk BULLshit! Een rockconcert is toch even heeeeeeel wat anders en zoek je toch hele andere gevaren op (als die er zijn zoals ik al zei weet ik niet of je omgeduwd word e.d. omdat ik er zelf nog nooit geweest ben) Tuurlijk kan je morgen onder een bus lopen....dat snap ik zelf ook wel... Je zet hier een topic neer en dan weet je dat je reacties krijgt...de ene doet t wel...de ander doet t niet er zijn daar verschillende meningen over...net als ik van mening ben dat IK het gevaar niet zou opzoeken en als er maar een inie minie kans is dat het het gehoor van mijn kindje beschadigd dan doe ik het niet en wacht ik een jaar en ga naar het volgende rockconcert MAAR DAT IS MIJN MENING Nomaals...overleg met je VK zij zou t toch echt het beste weten! Als je gaat...heeel veel rockplezier
Misschien wel...vraag het de verloskundige zou ik zeggen! Maar ik vind het toch knap als je aan zoveel decibel komt als je schreeuwt dan wil ik mooi geen ruzie met je
Ik ben gisteren naar een travestie-show geweest en de muziek was ook vrij hard, mn meisje begon heel fel te stampen en bewegen, denk dat ze het niet zo fijn vond
Haha, tja, ik word soms ook moe van alles wat 'moet' en 'niet mag'. Van wie moet dat? Van wie mag dat niet? Dat beslis je toch zeker zelf?
Of misschien vond ze gewoon dat er een ander plaatje opgezet moest worden sorry hoor ik was gister gewoon echt ff pissed, normaal boeit het me niets wat een ander vindt en ga ik gewoon m'n eigen gang. dat waren de hormonen die spraken!
weetje trouwens dat een auto claxon een voorbij rijdende vrachtwagen een schreeuwende mama en blaffende hond een auto met een kapotte uitlaat al meer als 60 db produceerd en een rockconcert is 90 ongeveer.daarbij loop ik hier in het centrum ook een hele hoge kians om omver gelopen te worden/ een duw door een aantal van die maloten van een jaar of 16 die kans ik groter hier dan bij een concert
maar dat is een minuut hooguit.....een concert is al gauw 2 uur achter elkaar non stop harde muziek. Dus dat is natuurlijk geen vergelijking. En je loopt echt niet meer risico in een winkelcentrum als bij een concert...Bij een concert sta je hutje mutje op elkaar gekleefd (zoieso als je naar binnen wilt) en in een winkelcentrum heb je dat niet (tenminste hier niet en dan heb ik het over Hoog Catrijne) Loop toch gemiddeld wel 2x per week in de stad maar ben nog nooit omgeduwd hoor!
Als je achteraan gaat staan, niet. Of je neemt zitplekken. Anyways, het verschilt per keer, in het begin van m'n zwangerschap heb ik gewoon helemaal vooraan gestaan in een arena zo groot als de Ahoy. Een concert is wel meer dan 90 dB...trust me...Hanson heeft het record verbroken voor meest luidruchtig publiek: 140 dB ! Een gemiddeld concert zit tussen de 110-130 dB.
presies 2 uur dat is nog geen 8 uur achter elkaar. ik vind het trouwens ook wel overtrokken hoor.wij hebben hier op de zaak nog een meid die zwanger in die laad en lost de vrachtwagens dus dat zou dat ook niet meer mogen nou als ik haar ander werk geef dan zit ze zo ziek thuis.je mag onderhand niets meer als zwangere ik denk dat je moet doen waar je zin in hebt.ik ben zaterdag naar een concert geweest die duurde 5 uur ik ben gewoon gegaan ik betaal niet voor niets 80 euro voor een kaartje om te kunnen zitten hoor.als je alles gaat doen wat zo genaamd slecht zou zijn kun je beten op sluiten in een hutje op de hei
5 uur? Van wie was dat concert dan? Ik heb een concert meegemaakt in Wembley, duurde ook zoiets...nou was toch blij dat ik zat met m'n pintje Voor alle duidelijkheid dat was vorig jaar juli.
@valhalla... Je zegt dat je gezond hebt gedaan tijdens de zwangerschap? Nagenoeg niets gedronken is niet goed hoor, foei! Minstens 2 liter per dag...haha. (sorry moest ff)
ik durf ook geen ruzie met jou te maken. maar gelukkig kan ikzelf ook aardig hard schreeuwen (8 uur als het nodig is om mijn zin te krijgen )
ik zou het zelf niet doen/durven, en dan met name omdat je niet kan garanderen dat je niet een botsing krijgt met een of ander poco-end/headbangend prohectiel 8)
dat was het mega piratenfestijn aanvang was al om 6 uur en om 1 uur was het af gelopen.er komen dan allerlij artriesten ongeveer 20 denk ik met minimaal 2 liedjes.ik had ook tribune plekken hoor staand had ik het nooit gered
Wow, wat een discussies alweer hihi. Ik ga gewoon naar dat geweldige concert. En al is het ruige muziek, wat dacht je van HOUSE ... afschuwelijk. Ik denk dat dat gebonk nog veel erger is dan een beetje metal. Dit is overigens Metal Rock waar ik heen ga. Ik ben er al verschillende malen heen geweest. En tegen mij aanstoten gebeurd niet. Ik sta op een veilige plek en ... ik laat mij niet zomaar onderuit gooien hoor. Veel sociale mensen dus daar ben ik niet bang voor. Mijn man haalt het drinken wel, dus stoten ... nee hoor. Trouwens het is volwassen publiek en die staan niet te hossen aan den bar. Wat een voor oordelen trouwens! Ik neem een rolstoel mee, dus als mijn benen te moe worden ga ik lekker zitten. En kan ik toch nog luisteren naar deze geweldige band. Gerookt zal er niet worden, want dat is verboden. DAT vind ik geweldig, want dat had DE reden geweest, dat ik niet had gegaan. Verder heb ik altijd wel van een lekker borreltje gehouden, maar de zwangerschap drink ik geen druppel NO WAY. Ik ga gewoon lekker genieten, en ik ben iemand die mijn lichaam aardig kent enals ik merk dat het kleine lieve wezentje in mij het niet prettig vind, ..... DAN kies ik natuurlijk voor de kleine en gaan we naar huis. Dank voor alle reacties. En Metal ROCKS! Geniet. Oja, ik laat weten hoe het verlopen is.
Dat van die 8 uur dat gold dus voor 80 dB. En bij een concert zit je daar wel ruim boven. Ik vind het maar vreemd dat hier zo gereageerd wordt van nou dan doen wel maar niks meer. Er wordt gewoon een artikel geplaats waarin het gaat over of een foetus gehoorbeschadiging kan oplopen in de baarmoeder, en bij welk aantal dB enzo. Daar kun je een mening over hebben, maar het is gewoon iets wat de TS in overweging kan nemen toch? @meloncollie: ja ik weet over welke reactie je het hebt. Die was mij ook opgevallen. En zo denk ik er niet over hoor Ik vind alleen als iemand hier een topic over opent, en een vraag stelt, dat die vraag dan wel eerlijk beantwoord mag worden. En ik heb altijd begrepen dat hele harde geluiden niet zo fijn zijn voor de baby en dat verloskundigen een concert niet aanraden bij dat aantal weken zwangerschap. Dus daarom gaf ik als antwoord dat ik het niet zou doen.
Het is prima dat mensen reageren, daar vraag ik ook om. Soms lijkt het alsof iemand nogal defensief/boos reageert. Hoeft toch niet. Niet nodig.
Hihi, straks denkt men nog dat we onwijs staan te pitten met dikke buik Nee dank je.....ook niet zonder dikke buik!