ik heb het eens even aan de vk gevraagt van de morgen die zei een goede maatstaaf is al het bij jou zeer doet aan de oren dan is het voor de baby ook niet fijn.daarbij ik het voor een keer echt niet schadelijk zei ze erbij
Haha een cirkelpitt... Daar zou ik niet aan beginnen... Maar een wall of death haha, is misschien nog een optie?
Dat wordt 'em! Ik vind dat zo komisch, metalheads zijn soms echt een stel neanderthalers hahaha He we gaan behoorlijk offtopic, ik krijg nou wel zin om een metalmama topic te openen hoor! 8)
ik ben afgelopen zaterdag naar monique smit geweest. die kwam in de feesttent bij ons in de feest week. maar na 1 nummer ben ik al naar de ehbo gegaan. ik viel bijna flauw. door de harde bass en de lichtflitsen. toen hebben ze mij verteld dat je niet naar een concent met veel bass mag. omdat je vruchtwater dan gaat trillen en dan kan je flauwvallen
Dat is bizar zeg lovelyengeltje....ik had hier zelf gelukkig geen last van. Maar gelukkig ben je dan op tijd weggegaan. Ze vindt grunten grappig....moet je haar eens meenemen naar het NK grunten
Dit: http://uk.youtube.com/watch?v=PLyTrsk1Ey8 (gaat ff niet om het filmpje). Het lage praten en brullen zeg maar...
whaha prachtig dat grunten mijn zoontje ging lucht gitaar spelen ook een echte metalhead , viel zelfs in slaap met cradle of filth en metallica en blert ook al n paar liedjes van hun mee hahah ( die die die my darling , minder opvoedkundig maar ja hij weet nie wat ie zegt haha)
Metalmamatopic? Dan doe ik ook mee! Simon heeft in zijn jonge leventje ook al zóveel gegrunt... Mocht al in het bandje van een vriendinnetje komen! Oh, en Judi: have fun bij Volbeat! Ik heb ze jammergenoeg niet gezien op Graspop dit jaar, ze hadden gecanceld ivm familie-omstandigheden, maar had ze graag willen zien. Ben dus benieuwd naar je verslagje!
toen ik 30 weken zwanger was ben ik naar n strandfeest geweest (welliswaar n beetje achteraf waar het geluid iets minder was en waar ik kon zitten mocht het nodig zijn) maar heb weinig aan de kleine gemerkt ze bewoog niet meer of minder ofzo!
Bedoel eigenlijk soort van.... ik ging nou ja lijkt in de verste verte niet op (echt) grunten. Maarre.. ik ging dus een kinderliedje grunten en sasha vond het geweldig. Ze had nog nooit echt gelachen met geluid en nu wel! Heb het opgenomen, ben hem even op youtube aan het zetten. laat het wel even zien.
Oh lachen ! Ik zal even een leuke foto plaatsen in mijn album van een supergaaf shirtje....'My first Metallica shirt!' Geweldig zo'n kleintje die Die Die my darling zingt.....daar verheug ik me echt zo op....zangeres uit mijn band heeft een mannetje van 4 jaar. Hij speelt heel veel guitar hero en hij kan dus gewoon al slayer op easy spelen he 4 jaar! En hij heeft ook al zijn eigen gitaar; zo schattig.... Maar mijn dochter gaat drummen hoor geen snarenplukker! Mijn vriend is al snarenplukker, meer dan genoeg
http://nl.youtube.com/watch?v=AFKZ5MQQdq8 Niet lachen om mij haha, maar met een kind ga je echt debiel doen, alleen maar om dr aan het lachen te maken, hihi
Zo'n metallica-shirt is echt geweldig. Wij hebben ook wel veel shirtjes. http://s492.photobucket.com/albums/rr28 ... ing104.jpg Zoals deze van darkside.
't Wordt echt een gezellig theekransje hier dus ik heb een metalmama topic geopend onder het subforum 'clubs' bij de lounge. See you there ! \m/