Vraagje ovulatietest

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Loepie, 17 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loepie

Loepie Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.180
    0
    0
    Ik ben eind juni gestopt met de pil en het ook een sort-of menstuatie gehad (maar 1 dag) dus las ik dat je wel eens lang nodig kon hebben om te "ontpillen".

Vandaar dat ik ovulatietesten heb gekocht om te zien of ik wel al weer een ovulatie had. Ik heb een positieve test gehad (ovulatietest) kan ik er dan van uit gaan dat ik ook echt een eisprong krijg of betekend dat alleen dat dat hormoon aanwezig is... en ik alsnog geen eisprong zou kunnen hebben.

Alvast bedankt! :)

2. Guzy

Guzy Lid

17 jun 2010
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Loepie,

Als je een positieve ovu test heb, wil het nog niet zeggen dat je ei ook daadwerkelijk springt...dit kan je met temperaturen wel achterhalen..
    Dit heeft weer te maken met het hormoon wat je LH piek aangeeft, daar ben ik zelf ook nog niet zo van op de hoogte...
    misschien andere meiden op het forum wel!

succes!! ;)

3. Loepie

Loepie Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.180
    0
    0
    hey :)
    Bedankt voor het snelle reageren!

Argh, ik vond al dat ik zoveel geluk had dat ik nu al een positieve ovulatie test had...

Moeilijk om je hoofd cool te houden met alle verhalen hier... alle symtomen zijn te vinden en bij "ontpillen" en bij zwangerschappen! Je houdt je vantevoren voor dat je minimaal een jaar geduld moet hebben maar als het dan zo ver is om te stoppen gaat dat helemaal niet meer op en verlang je alleen nog maar meer naar zo'n hummel :/

4. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Bij mij gaat het zo:

Dag15 positieve test: eisprong binnen 24 tot 48 uur.
    Dag16 positieve test: eisprong binnen 12 tot 24 uur.

5. Guzy

Guzy Lid

17 jun 2010
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Loepie,

aah vertel mij wat, ben er ook 24/7 mee bezig...
    Soms denk ik wel eens moet het echt wat meer loslaten, maar het lukt gewoon niet :)
    Gelukkig hebben we het forum, kunnen we daar onze frustraties op kwijt :) ;)

Liefs

Deel Deze Pagina