Hallo allemaal, Ik zal me eerste even kort voorstellen. Ik ben Fleur en kom uit het zuiden van het land en probeer zwanger te worden. Ik heb meteen even een vraagje, mijn vriend en ik proberen vanaf deze maand eigenlijk zwanger te worden. We hebben ook precies het goede moment "geklust" en ik heb al een aantal dagen een weeïg gevoel in mijn ondebuik en ook steken.. Verder heb ik al 3 dagen een opgeblazen gevoel en is het rommelig in mijn buik. Ik begin stiekem een beetje te hopen, maar denk dat de kans klein is dat het de eerste keer meteen lukt... Wat denken jullie?
Hallo fleurtje, Ik ben stephanie en ik kom uit amsterdam. Het zou kunnen dat het meteen de eerste keer al raak is. Maar verheug je er niet te veel op, het kan ook niet zo zijn. Ik hoop het voor je en zal voor je duimen. groetjes stephanie
Tja wij hadden het ook niet verwacht, maar toch wel de 1ste x meteen raak. Volgens mij heb je iets van 20% kans iedere maand dus..
Welkom op het forum. Het gebeurd idd wel bij meerdere dat je gelijk de eerste maand zwanger bent. Succes
Welkom ! Ik hoopte bij mij ook dat het de eerste keer raak was, maar wie wil dat niet Je hoort ook best vaak dat het wel kan, maar dat is niet bij iedereen zo Hier was het na 2 rondes raak Veel succes ! Groetjes Stacey
Wij waren er niet heel erg bewust mee bezig, maar na mijn laatste periode heb ik eens gekeken wat de beste "klus-dagen" waren en toen was het ook meteen raak. Dus zou misschien zomaar kunnen hoor...
Welkom op dit forum! En gewoon even afwachten. Kan natuurlijk altijd, 1e keer meteen raak maar probeer er niet teveel op vast te pinnen zou ik zeggen. Dan is de teleurstelling alleen maar groter mocht je ongesteld worden!