Ik zou wel een voorzitje nemen. Ze kunnen best lang in het voorzitje, ligt er natuurlijk wel aan hoe groot en zwaar je kindje is. Lisa is 93 cm en 13 kg ongeveer en zit nu al ruim 2 jaar in het voorzitje. Het begint nu wel krap te worden, maar kan nog wel een half jaartje denk ik. Ik vind het echt heel erg gezellig!
Oke! Bobike mini, ik twijfelde idd tussen de bobike of yepp, hoorde dat bobike irritant zijn en minder veilig? Ik moet er trouwens ook 1 hebben die ik er snel af kan halen en er bij mijn vriend op kan zetten. En onze fietsen staan altijd buiten, dus ik wil hem er sowieso af halen na het fietsen, als we thuis zijn.
Die heb ik idd niet.. Ik heb een goede fiets, en wil die niet weg doen zomaar. Ik snap dat een voorzitje gezellig is, maar ach.
Mijn dochtertje is 93,5 cm en die zat met haar benen in haar nek en de voetsteuntjes stonden al helemaal naar beneden ze paste echt niet meer. Ik heb de mamamee steur van steco daardoor zat ze ook hoger en kon ik er niet meer overheen kijken. Hier dus 8 mnd met voorzitje gedaan. Wel jammer want voorop is idd gezelliger en je ziet haar.
Ik heb 2 fietsen . 1 moederfiets die mijn man ook gebruikt, en een fiets om naar mijn werk te gaan (met 1 zitje, achter).
Hier ook een voorzitje, zonder moederstuur. Ik heb er wel over nagedacht om een moederstuur te nemen, maar uiteindelijk was en is dit niet nodig. Ik ben btw helemaal geen slanke dame. Ik heb een enorme kont en enorme voorgevel... bij mij gaat het prima zonder moederstuur. En ik vind het voorzitje ook gewoon gezellig! (gazelle fiets + yepp zitje)
Hier gaat ze van de week over naar het achterzitje. Ze is 2 en weegt 15 kg dus word te zwaar en te groot voor voorstoeltje. Ik vind het veel gezelliger voor haar (en mij) als ze voorop zit. Ze kan vooruit kijken, lekker uit de wind achter dr windscherm EN ik kan haar ondersteunen als ze in slaap valt. Dit word nu wat minder maar ze viel rond 1 jaar bijna altijd in slaap. Koppie in een rare knik naar de zijkant of naar voren. Nee, dat vind ik echt helemaal niks in een achterstoeltje. Ik een gewone stads/sport fiets van 13 jaar oud. Stoeltje paste prima voorop. Ik kon er evt nog tussen maar dat is niet noodzakelijk. Gewoon op en afstappen door je been over het zadel te gooien Ik heb een bobike stoeltje. Zijn er snel af te halen. Er zit een blok wat aan je fiets blijft zitten. Aan de stuurpen. Het zitje schuif je er zo in en zet je met borgpen of slotje vast. Evt kan je op een andere fiets, bijv van man of opa/oma ook zo'n blok doen dan hoef je alleen het zitje over te zetten. Zitje haal ik er hier trouwens nooit af als fiets buiten staan. Ik haal alleen de bekleding eraf zodat die niet nat word. Zit met 2 klittebandjes vast.
Ik heb ook meteen een achterstoeltje gekocht, maar ben ook pas gaan fietsen vanaf 13 maanden, afgelopen april. Ik vond een voorstoeltje zonde van het geld (bovendien was ik niet van plan in de winter te fietsen, en was ik toen ook net geopereerd). Ik zou bij een tweede ook niet veel eerder gaan fietsen denk ik, tenzij het echt lekker weer is.
hier een gewone fiets met een gewoon stuur. en ook een maajte meer. dit past makkelijk. En wel een stoetje voorop.Zo gezellig om op de fiets te zitten en alls wat je ziet samen met je kind te delen. Ze wordt over een maandje 2, dus hier sinds deze maand voorop en achterop er 1 zitten. ze mag nu kiezen. Het zitje voorop zal er nu wel snel afgaan. Wij hebben zitjes van bobike, die van voorop is er snel en simpel af te halen.
Hier een normale fiets en een yepp stoeltje voorop. Gaat prima! Ik vind het juist gezelliger dat ze voorop zit. Zo zie ik haar genieten en daar geniet ik dan ook weer van. Ze zwaait naar alles en iedereen, zo leuk om te zien!
Mijn mannetje was net 1 toen ik en fietszitje, van yepp ook, kreeg. Verschrikkekijk vond hij het. Ik had er ook een fietshelm van yepp bijgekocht. Door de helm kon hij zijn hoofd niet normaal omhoog houden omdat de rand van de fietsstoel eregn drukte. De dag erna voorzitjevan yepp gekocht en dat vond hij geweldig.ondertussen is hij te groot voor voorop.. en ik mis hem nog steeds! Wat was dat gezellig! Met mooier weer ga ik weer fietsen en gaat dochter voorop en zoon achterop. En geniet ik er extra van dat ze voorop zit
Onze oudste heeft tot een maand of twee geleden voorin gezeten (ze was dus al vier jaar). Nou is onze dochter niet zo zwaar (14,5 kilo) dus het ging nog wel. Ze kon haar benen niet meer zo makkelijk kwijt, maar wij vonden het veel te gezellig. Hele gesprekken hadden wij tijdens het fietsen, heerlijk! Nu moet ze wel achterop, omdat de jongste voorop zit. En een kindje van 4 voorop vond ze zelf ook wel een beetje raar.. Het kletsen is nu voor een groot deel afgelopen. Ze kan mij nu namelijk slecht verstaan. Ik moet heel hard praten en nog hoort ze mij regelmatig niet. Hopelijk kan ze snel zonder zijwieltjes fietsen, dan kunnen we weer gezellig naast elkaar. Ik heb trouwens een gewone fiets zonder moederstuur..
Ik moet wel met een moederstuur hihi zonder kom ik er voor geen goud tussen. Ik heb kledingmaat 48 en een van speijk fiets die zijn niet zo breed van zadel naar stuur. Ik had een mooie moederfiets die werd na een half jaar gestolen