hallo allemaal!! ik zit in mijn derde ronde, en ben iedere te keer TE nieuwsgierig en wil dan erg graag testen. maar wanneer kan ik de test van de action eigelijk gebruiken? moet ik dan wachten tot ik 1 dag overtijd ben? Groetjes Anneke
Ik heb met de actiontest getest toen ik 1 dag overtijd was, actiontesten zijn niet extreem gevoelig en had dus een licht(wel heel duidelijk) streepje. Zou wachten tot je 1 dag overtijd bent
Ik had op de dag van mijn nod getest, niet positief, dag erna wel licht streepje. Dus bij een dag overtijd. Succes
Ik denk dat bij iedere test dus ook de action test het verschilt per vrouw. De een test voor nod positief en de ander pas een week na nod. Ik heb zelf 9/10 dpo al positief getest met de action test. Je zou nu al een test kunnen wagen! Ben benieuwd 😊
Bij mij was Action al positief bij 9dpo. Ik lees hier vaak dat Action niet zo gevoelig is, maar dat verschilt dus per persoon denk ik ofzo
Hier ook al licht positief op 9 dpo dus verschilt erg per vrouw, ligt er maar net aan wanneer je vruchtje is ingenesteld en hoe snel je hcg aanmaakt.. Succes!
Ik denk dat het vooral aan de vrouw ligt, en niet echt aan de test. Natuurlijk zijn er wel testen die gevoeliger zijn dan de andere, maar geen vrouw is hetzelfde wat betreft de aanmaak van hcg..