Hoi hoi, Zaterdagochtend had ik een positive zwagerschapstest in mijn handen en s'middags ben ik begonnen met vloeien. Het was vrij veel en omdat ik onder behandeling ben bij fertiliteit het zh gebeld. Zondagochtend moest ik bloed laten prikken en maandagochtend kreeg ik de uitslag. HCG waarde van 28. Erg laag dus wat ik al verwacht had zou het wel mis zijn. Vanochtend(dindsdag) moest ik weer bloed laten prikken en tot mijn verbazing was de hcg waarde gestegen naar 101 Ondertussen heb ik nog steeds helderrood bloedverlies al is het een stuk minder dan bij menstruatie. Verder heb ik ook geen buikkrampen. Vrijdag moet ik weer opnieuw bloed laten prikken. Heeft iemand dit ook meegemaakt???? liefs Wen
Ik had de eerste dagen van mijn zwangerschap ook redelijk wat bloedverlies. Het komt vaker voor. Sommige meiden worden gewoon maandelijks ongesteld. Zolang je geen krampen krijgt, kan het nog heel goed goed blijven gaan hoor. Bij mij is het uiteindelijk toch fout gegaan, maar volgens de gyn stond dat los van het bloedverlies, maar was de celdeling niet goed gegaan. Ik duim voor je dat de hcg vrijdag een mooie waarde laat zien!
thnx voor je antwoord... Jeetje balen dat het dan alsnog fout is gegaan Hoe gaat het nu verder met je? liefs Wen
Hi Wennes, Het kan natuurlijk onschuldig zijn, maar het hoeft niet. Ik heb hetzelfde gehad, stijgende HCG waarden (begon ook heeeel laag), maar wel ongesteld geweest. Uiteindelijk was het bij mij een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Ik hoop voor je dat het niks is, je hoort vaak dat vrouwen vloeien aan het begin van een zwangerschap. Heb je IUI gehad, dat je onder behandeling bent? Hou je ons op de hoogte? Groetjes, Martini
Hey Martini, Sinds dinsdagochtend helemaal geen bloedverlies meer gehad!! Hoe kwam je erachter dat het een bbz was? Had jij erg last van buikpijn? Ik wacht nog maar even af maar vind het wel erg spannend, helemaal omdat ik geen bloedverlies meer heb. Voel me verder goed, liefs Wen
Hi, Ja ik werd van het ene op het andere moment helemaal niet goed, het begon met het gevoel alsof je moet poepen (sorry, maar kan het niet anders uitleggen ) ,overgeven, zweten en heel erg buikpijn. We zijn naar de eerste hulp gereden en uiteindelijk bleek het dus niet goed te zijn. Achteraf had ik een week eerder ook al last van dat gevoel gehad, maar heel kort, dacht dat het m'n darmen waren geweest en ook heb ik de hele tijd kleine steekjes gevoeld aan de rechterkant van m'n buik. Dat is waarschijnlijk de plek geweest waar het vruchtje groeide in de eileider. Maar nogmaals, maak je niet te ongerust, het hoeft echt niks te zijn hoor. Maar het kan geen kwaad alert te blijven op wat je voelt. Liefs, Martini
Gefeliciteerd met je zwangerschap Ik heb helderrood bloedverlies gehad en mijn knulletje wordt in juni 1
Ik heb ook helderrood bloedverlies gehad, wel 3 volle dagen en opeens was t over. Wij mochten toen gelijk voor een echo komen omdat t rond 14weken was. En mijn zoontje is nu bijna 7 maanden. Dus hoeft niks te betekenen soms gelukkig.
ik heb ook in het begin van mijn zwangerschap heel veel bloed verloren denk alles bij elkaar op getelt zoon 3 weken lang dan ff weer een halve dag neit en dan weer 2 dagen vol op bloeden en ik had echt het idee dat ik leeg bloede maar ben vandaag 19 weken zwanger en ons meisie doet het heel goed dus net wat hier boven ook al gezecht wordt bloed verlies hoeft neit altijd wat te betekenen heel veel suc6 en hoop dat alles goed zit/komt
Nou dames....ik ben zwanger De waarde was goed doorgestegen en omdat ik verder geen klachten hebben moet ik ervan uitgaan dat het gewoon goed is. Ja het kan altijd nog verkeerd gaan maar dat kan bij iedereen. Dus een super mooi verjaardagskado voor mn moeder want die werd vrijdag 50 en toe heb ik ook de uitslag gekregen Voel me echt zooo goed, alleen nog heel onwerkelijk. liefs Wen
Goed nieuws wennes! Gefeliciteerd. Bij mij is alles goed nu hoor. Tuurlijk teleurgesteld maar we gaan er weer vol goede moed tegenaan en hopen snel weer zwanger te zijn! Ik wens je een mooie zwangerschap
hey dames ik ben morgen 5 weken zwanger en heb sinds donderdag bloedverlies. bij het opstaan na het slapen is het redelijk wat en bij het naar de wc gaan de laatste druppeltjes. heb voor de zekerheid een maandverbandje in maar daar zit echt heel weinig op gister ochtend naar het ziekenhuis geweest maar die konden mij nog niet zo heel veel zeggen. wel zagen we een klein zwart stipje wat het embryotje kon wezen maar geen garantie verder zag alles er goed uit voor zover dat dat kan je denkt gelijk het ergste morgen mag ik naar de spoedpoli komen en dan ook opnieuw bloed laten prikken.. een week geleden was hij 203 dus hopen dat het is gestegen
Ik heb ook twee dagen bloedverlies gehad, helderrood en best veel.. Sinds gisteravond niks meer.. VK direct gebeld natuurlijk, maar ze kon verder ook vrij weinig doen.. Had totaal geen buikpijn of kramp, dus waarschijnlijk was het oud bloed of toch nog een keer ongesteld... Ik ken iemand die de eerste 5 mnd v/d zwang.schap ongesteld is geweest.. Over twee weken naar de VK voor een eerste echo voel me gelukkig weer helemaal goed, kwaaltjes nemen ook toe, dus waarschijnlijk is het gewoon goed gegaan.. Was idd best normaal dat dat gebeurd, heel veel mensen hebben zo ineens een bloeding aan het begin van de zwschap... Het komt vast allemaal goed
pffff vandaag weer begonnen met vloeien.... Heel de dag een paar druppeltjes tijdens het plassen echt maar een beetje. Nu net werd het meer tijdens het plassen...Ook het wc-papier zit erg vol. ben nu wel erg bang Krijg nu 7 mei echo ipv 18 mei. liefs Wen
gisteren naar zh geweest voor echo omdat ik ook buikpijn had. Helaas er was niets te zien in baarmoeder. Zelfs geen vruchtzakje. Heb bloed moeten laten prikken en morgen weer terug. Prikken ze opnieuw bloed en krijg ik weer een echo. Kan zijn dat het een BBZ is. Bij klachten of meer bloedverlies meteen bellen. Heel apart is het vloeien weer gestopt...en ook de buikpijn is weg. Ben verder geen stolsels verloren. liefs Wen
Oh nee Wennes!! Weet je al of je HCG nog stijgt of hoor je dat morgen? Bij mij konden ze ook niks in de baarmoeder zien, maar konden op de echo vocht (bloed dat lekte uit de eileider) achter de baarmoeder zien, daaruit maakten ze op dat het buitenbaarmoederlijk was. Heb je verder nergens last van? Ik had de hele tijd kleine steekjes aan de rechterkant, waar het dus zat. Hoeveel weken zou je nu zijn? Sterkte meid, hou je ons op de hoogte? Liefs, Martini
Ik voel me op zich wel redelijk. Mijn hcg was idd weer gestegen dus het vruchtje groeit nog. Weer echo gehad maar er was echt niets te zien. Ze wachten nu af tot woensdag in de hoop dat het vruchtje er zelf afkomt. Zodra ik me niet goed voel moet ik wel meteen bellen naar verloskamers. Verder heb ik weinig bloedverlies meer en tja ik voel mn buik af en toe wel maar kan niet zeggen dat ik echt pijn heb. Ik hoop dat het vruchtje uieindelijk zelf stopt....het idee dat het gewoon verder groeit en zelfs dat het hartje gaat kloppen vind ik nog het ergste. Hopelijk heeft het verder weinig schade aangericht...en mag ooit onze grootste wens toch werkelijkheid worden. Lief dat jullie zo meeleven.