na meer dan een jaar waren we eindelijk spontaan zwanger, wel nog met de grote angst ivm de translocatie, maar toch heel hoopvol. Nu heb ik deze namiddag buikpijn gekregen en daarnet bruin rood bloed verloren. Morgen vroeg mag ik voor een spoedecho komen bij de gyneacologe, maar ik weet al zo dat dit mis loopt
Petra wat moeilijk..dit zijn moeilijke momenten in deze periode...zeker omdat het nu spontaan was!! kan me voorstellen dat je hart toch even een vreugdes dansje heeft gemaakt.. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen de komende dagen en stiekum duim ik dat het toch goed mag gaan! sterkte met het wachten tot de echo.. Liefs
Petra, jij ook al? Dat meen je toch niet? Dit mag toch niet waar zijn? Ik ga nog even voor je duimen voor morgen, maar ik kan me je angst al heel goed voorstellen. We weten inmiddels wel als iets goed of fout zit, niet? Dikke knuffel van mij. Liefs Hope
Dat meen je niet? wat liet de echo zie dan? Ach lieverd, waarom moet het nou zo? Iedreen, maar dan ook echt iedereen lijt wel "gewoon" zwanger te worden, en wij............. ( en velen hier op het forum met ons) niet. Het is gewoon niet eerlijk. En nu? Laat je het zelf afkomen? of wat doe je? Stuur me maar gerust een PB als je wilt praten. Liefs Hope
op de echo was niets meer te zien, dus de gyn vermoedde dat het al was afgekomen. Heb deze morgen ook men hcg waarden doorgekregen, was maar 8 meer, dus het is weer maar is voorbij