Similac

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Kristy, 8 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kristy

Kristy Lid

4 feb 2007
    44
    0
    0
    Kapster
    Enschede
    Hoi hoi

Ik gebruik al een hele tijd Similac 1,het bevalt mij prima Kiki doet het er erg goed op.
    Maar wat mij opvalt is dat is het sinds een week of 3 steeds slechter verkrijgbaar is.
    Was vandaag bij het Kruidvat het was er niet meer de verkoopster zei dat ze al heel lang op een zending aan het wachten waren en dat dit kwam ivm de nieuwe verpakking van Similac.
    Toen maar naar de Etos en daar stond gelukkig nog 1 bus.
    Zou het vervelend vinden als ik hierom moet overstappen op andere flesvoeding.
    Hebben jullie deze ervaring ook met Similac?

2. joepie01

joepie01 Bekend lid

7 jan 2007
    763
    0
    0
    verzorgende
    vlakbij emmen
    klopt bij ons ook laast zeiden ze bij de kruidvat dat het mischien uit het arsortiment gaat. maar laast hadden ze er weer 2 bussen staan dus heb ze alle twee maar meegenomen. maar wat een prijs verschil zit er in bij de trekpleister kost het een euro duurder dat vind ik nog al wat eigenlijk. vind het ook raar het moet toch allemaal het zelfde prijs zijn.

3. Kristy

Kristy Lid

4 feb 2007
    44
    0
    0
    Kapster
    Enschede
    Klopt dat prijsverschil.
    Bij kruidvat betaal ik 5,99 en bij etos 7,20.
    :evil: :evil:

4. cimbomlu

cimbomlu Fanatiek lid

13 mei 2006
    1.554
    0
    0
    ik heb vandaag nog een pot gekocht bij Hoogvliet, kostte 6,15. Ik kon het ook nog bij de DA krijgen, maar daar is het 6,99. Dus heb niet gemerkt dat het er niet is. Meestal koop ik trouwens 3 of 4 bussen in voorraad :oops:

5. sim

sim Niet meer actief

ik zie het ook vaak bij schlecker staan, misschien kun je contact opnemen via hun site?

6. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    ja dat hebben wij ook vaak gehad! we kochten er steeds 2 en als we de laatste open maakten gingen we al op zoek naar nieuwe bus! zo hadden we er steeds 1 op voorraad, we waren ook al een x genoodzaakt om andere voeding te gaan kopen en dat was echt een drama!

7. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Ik heb nog een bus similac nr 2 en nr 3 staan. Kan het niet gebruiken omdat onze dochter koemelkallergie heeft. Iemand intresse? Je kan het gratis komen halen of in Hoofddorp of in Appingedam.

Deel Deze Pagina