Zoontje heeft 4 weken veilig tussenin geslapen en daarna huppa in eigen ledikantje (vond ik wel zielig hoor maar we sliepen wel allemaal beter zo). Dochter heeft 10 weken in de wieg geslapen en daarna in ledikantje gegaan.
Hier hebben wij eerst bij hem provisorisch op zijn kamertje geslapen. Toen op een gegeven moment zijn wij een week boven gaan slapen om te kijken of we beter konden slapen, maar toen hoorde ik hem telkens te laat en was hij al aan het huilen om een voeding. Dus nu slaapt hij in z'n hangwieg boven ons bed. Superhandig, t is nogal een spookje in de nacht. Nu gaan we over een paar weken verhuizen én hij past bijna niet meer in z'n wieg, dan gaan we hem eerst wennen aan ledikant bij ons op de kamer n dan naar eigen kamer.
Hier vanaf de geboorte al in haar eigen ledikantje. De eerste 7 weken naast mijn kant van het bed en daarna op haar eigen kamertje. Nooit problemen gehad met slapen in haar ledikantje. Slapen in de wagenbak deed ze nooit net als in de box bv.
Vanaf het begin in een ledikantje op zijn eigen kamer, beviel ons erg goed (al was het best even eng natuurlijk!) en ben achteraf ook erg blij ermee dat we nu niet steeds hebben hoeven overstappen op andere bedjes, kamers etc inclusief wennen. Denk dat dat ons (en de kleine) ook meer rust geeft.
Zoontje ligt nog steeds bij ons op de kamer. Is een spookje dat snachts graag mijn hand op zijn rug heeft liggen en ik heb geen zin om op een koude stoel naast zijn bed te zitten. Nu zijn wiegje wel echt klein word moet hij of naar eigen kamer of ledikant naast me.. Stiekem hoop ik t laatste want vind het ook zo gezellig haha! Overdag slaapt hij in ledikant op eigen kamer trouwens.