Voeding voor 5 maanden

Discussie in 'Voeding' gestart door Bella, 13 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bella

Bella Actief lid

31 jan 2006
    367
    0
    0
    Hoi allemaal,

Ik heb een vraagje, mijn zoontje is nu 4 maanden en 1 week oud, over 3 weken wil ik gaan proberen om de fles van half 11 te laten vervallen. Ik weet eigenlijk niet goed hoe ik dit moet gaan aanpakken. Lucas krijgt nu 5 x 180 (6 schepjes) In de avondvoeding om half 11 s'avonds doe ik sinds een paar weken al 1 eetlepel rijstebloem door de melk, omdat hij eerst vaak wakker werd in de nacht van de honger. Dit gaat nu heel goed, hij wordt nog wel vroeg wakker (tussen 5 en 6) maar kan de nacht zonder voeding. Alleen s'ochtends drinkt hij niet zijn hele flesje leeg en laat hij iedere dag 40 ml staan. (eigenlijk zou dit om half 11 s'avonds moeten zijn)

Ik ben gisteren bij het CB geweest en eind deze maand mag ik proberen de laatste fles te laten vervallen, en mag ik als extra's een fruithapje geven. Weten jullie hoe ik dit aan kan pakken.. ineens zijn voedingsschema omgooien? Of hebben jullie andere tips?

Alvast bedankt!
    Grt Bella

2. Setteke

Setteke Niet meer actief

Ik zou gewoon die laatste weglaten en dan in de vierde wat nutrix doen, desnoods wat meer dan wat je eerst deed. Fruit kun je tussen twee flessen in geven, het mag geen invloed hebben op het leegdrinken van de flessen. Het is nu nog voor erbij. Ik deed het fruit altijd rond half tien, tussen de fles van 6.45 u en de fles van 10.45 u in.

Deel Deze Pagina