Hoi meiden! even een vraag. een vriendin van mij.. en me schoonzus. voelden toen ze zwanger waren meteen aan dat het raak was. en ze voelden zich zo anders. Nou heb ik dat dus al van meerderen gehoord en mij vraag was In wat voor opzicht voel je je anders? want toen ik in verwachting was van onze dochter had ik niet het gevoel dat ik zwanger was, ik kwam er met 8 weken achter datr ik in verwachting was. ben reuze benieuwd liefs
ik heb het ook gehad bij beide zwangerschappen echt zo'n gevoel van deze maand is het raak ik weet het zeker dus al na de seks zullen we maar zeggen en tot nu toe nog iedere keer gelijk gehad maar aan de andere kant kan dat ook toeval zijn want heb ook elke maand de ingebeelde kwaaltjes terwijl ik dondersgoed weet dat die kwaaltjes niks zeggen aangezien ik toen ik uiteindelijk zwanger was geen kwaaltjes had en heel de zwangerschappen ook niet dus tja wat je voelt hmm is niet echt te omschrijven denk ik tis gewoon een gevoel van iets zeker weten
Ik wist het ook, gek is dat he. Ik had twee dagen flinke buikpijn tijdens innesteling en dit had ik nog nooit gehad. Dus daaraan heb ik het gemerkt. En ja t was flink raak
Ik had een week na de eisprong stress, stress!!! Voelde me opgejaagd en had mega opvliegers. Het duurde ongeveer 1,5 dag. Later bleek dus dat ik zwanger was en ik had een vroege eisprong gehad, dag 9 bij een cyclus van 29 dagen, wat ik al helemaal niet verwachtte. Ik dacht namelijk na 8 maanden " proberen" wel te denken mijn eisprong dag 13,14 te hebben. Ik had verder geen klachten, geen buikpijn van naderende ongie en ook geen pms! Met bijna 6 weken toch maar een test gedaan...
Er schrijnen inderdaad vrouwen te zijn die het weten, maar volgens mij zijn dat er heel weinig. Mijn zus wist het bij haar 2e ook, ze deed op haar NOD een test, die was negatief ''nou dan ben je dus niet zwanger'' zij haar man ''nee, ik ben wel zwanger'' antwoorde ze hem, en inderdaad 3 dagen later nog een test en die was wel positief. Maar ja aan de andere kant, bij mijn zus is het bij alle 3 de zwangerschappen in 1 klap raak geweest, dus die ging er na het klussen gewoon al van uit dat het goed zat
Ik merkte helemaal niets. Mijn vrienden en zusje zeiden dat ook maar heb het nooit begrepen. Sterker nog, het duurde tot ik de echo had voor ik het echt geloofde. Zelfs na 4 positieve tests.