Binnekort weer testen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door -, 10 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

    :) Hallo net nieuw op dit forum, ik ben jennie72.
    Mijn vraag aan jullie is: weten jullie een goede manier om je vruchtbaarste dagen uit te rekenen? :oops: Ik ben na het stoppen van de pil nog steeds niet ongesteld geworden, kan het dus niet uitrekenen,de laaste echte menstruatie was in Februarie. Lastig hoor en maar denke dat je zwager bent. Mijn lichaam houd me voor de gek. :evil:
    Oja wel een prop slijm gehad sorry voor de praat.
    Groeten jennie72
     
  2. summer

    summer Fanatiek lid

    8 mrt 2006
    1.144
    0
    0
    verzorgende
    arnhem
    ik zou het niet weten?

    misschien toch even afwachten.
    na stoppen met de pil kan jeichaam heelraar doe.
    wanneer ben je gestopt?
     
  3. Niet meer actief

    Na het stoppen van de pil kan je lichaam geheel van slag zijn en kan het een hele tijd duren voordat je weer een regelmatige cyclus hebt. Het uitrekenen van je vruchtbare dagen is dan ook heel erg moeilijk. Het beste zou je dan de temp methode kunnen gebruiken door het in de gaten houden van je temperatuur kun je een beetje een inzicht krijgen wanneer je een ei hebt gehad

    heel veel succes
     
  4. Niet meer actief

    Ik ben al in Februarie gestopt met de pil.
    dat is best wel vervelend. om nog steeds niet ongesteld te zijn.
    Maar goed we wachten af. :rolleyes:
    bedankt jennie72
     
  5. Niet meer actief

    in principe ben je dus pas 2 maandne gestopt dan valt het allemaal wel mee nog, je lichaam heeft echt de tijd nodig om zonder pil goed te gaan functioneren.
    Het is echt afwachten wanneer je menstruatie komt en verder kun je niet veel meer doen helaas. Je kunt in de tussentijd wel klussen want wie weet moet je eisprong nog komen
     
  6. Niet meer actief

    Ik weet dat ook wel alleen lastig dat is allles. :)
    Want als je een normale cylus hebt dan dan werkt het gewoon veel beter.
    :D Maar goed afwachten is het enige op dit moment.
    Groeten jennie72
     
  7. Niet meer actief

    Het is ook heel lastig vooral je jullie zo graag voor een kindje willen gaan en je lichaam wil even niet direct mee werken, heel veel succes

    ( zo te zien is je plaatje gelukt)
     
  8. Niet meer actief

    :) Hallo allemaal, ik ga binnenkort maar weer testen,want ik weet niet precies wanner ik ongesteld zou moeten worden,aan gezien ik in Februarie gestopt ben met de pil en niet echt goed ongesteld ben geweest.
    :p :idea: IK HOOP HET ZO HE!!! We verlangen er echt wel naar net als heel veel van jullie denk ik. Dat denk ik niet dat weet ik wel zeker. :D
    Het is moeilijk om je gedult te bewaren. Is om de dag klussen beter?
    Groeten en zwagerse jennie72 :eek:
     
  9. neeltje

    neeltje Fanatiek lid

    17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    hoi Jennie en welkom hier!! wachten is idd het ergste wat er is, ik hoop voor je dat het snel raak mag zijn meid!!! succes!!
     
  10. smoekie

    smoekie VIP lid

    7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    de beste manier om een beetje goed uit te kunnen rekenen wanneer je in je vruchtbare dagen zit is om je cervixslijm in de gaten te houden.

    Op dagen dat je merkt dat je meer vloeit, en je slijm toeneemt in helderheid en dat je er dunne draadjes van kunt trekken als je het tussen je vingers hebt weet je dat je eisprong er aan zit te komen en je dus lekker er op los kan klussen.

    het temperaturen is eigenlijk een hulpmiddel zodat je na een paar maanden ongeveer kunt kijken wanneer je eisprong is, maar wanneer je tempt en hij geeft een verhoging aan is je eisprong al geweest, en ben je dus al te laat.

    Met het in de gaten houden van je slijm weet je dat je in je vruchtbare periode zit.

    groetjes
     
  11. Niet meer actief

    Wat kan je lichaam je toch voor de gek houden, Ik ben 2 maanden overtijd dan denk je vervolgens dat je zwanger bent, maar de testen komen negatief terrug. Het zou zo graag eindlijk is ongesteld willen worden het klinkt misschien raar maar dan weet ik dat het goed zit.
    Je doet je best om er niet meer aan te denken maar dat doe je onbewust toch hee vermoeiend allemaal, hoe gaan jullie daar mee om hebben jullie allemaal van die lieve partners of staat er ook mensen alleen voor?
    Ik ga 27 april even langs de Gyno, heel aardig mens.
    :D Het zal wel goed zitten.Groeten jennie72
     
  12. chiesa

    chiesa Fanatiek lid

    4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Ja moeder natuur laat ons wel eens in de steek ;) Maar heel veel succes bij de gynecoloog en verder
     
  13. smoekie

    smoekie VIP lid

    7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    ik weet niet wanneer je gestopt bent met de pil, maar als dat nog niet zo heel lang geleden is kan het zijn dat je aan het ontpillen bent en dat het ong wel even kan duren voor je je 1e periode weer krijgt, in ieder geval heel veel succes.
     
  14. Niet meer actief

    jennie ik kan heel goed begrijpen dat het allemaal erg lang duurt voor je maar je bent in februari gestopt met de pil en je lichaam heeft echt de tijd nodig om te ontpillen.

    Het is echt vreselijk dat wachten dat begrijp ik heel goed , maar helaas kun je niet veel meer doen dan afwachten
     
  15. Silla

    Silla VIP lid

    31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    He Jennie,

    Op 26 feb. ben ik voor het laatst ongesteld geweest en sindsdien niets!!. Ik heb vanmorgen nog een test gedaan (door de doktersassistent) deze was negatief! Nu moet ik van de HA nog 1 week wachten, indien er nog geen duivels te bekennen zijn weer ff test doen, indien deze weer negatief is gaan we verdere onderzoeken doen. Mijn vriend is nu pas voor het eerst ongerust. Tijdens de voorgande ronden was hij vrij nuchter en had zo iets van als het raak is is het raak en zo niet volgende ronde beter. Maar nu.....

    Ik ben op 20 december '05 gestopt met de pil en zit nu (nog steeds) in ronde 3.

    Hoelang ben jij al gestopt?
     
  16. margriet24

    15 mrt 2006
    72
    0
    0
    hoi Jennie,

    Ik weet precies hoe je je voelt, mijn eerste (ontpil)cycles duurde maar liefst 72 dagen, ik ben nog nooit zo blij geweest dat ik ongesteld werd.

    Ook ik heb vaak getest of ik misschien dan toch zwanger zou zijn, maar ook altijd negatief! Nu hoop ik dat ik een normale cycles heb en op de normale tijd ongesteld wordt (of niet natuurlijk dat zou nog beter zijn)

    Succes met wachten en gewoon moed houden het komt vroeg of laat echt wel

    liefs Margriet
     
  17. Niet meer actief

    :) Ik ben in begin Februarie gestopt met de pil.
    Alleen altijd een normale cyclus gehad. We willen graag een kindje dus ja. Want de gyno had vorige keer al gezegd dat het beter voor mij is om met de pil te stoppen. Maar ja dan moet ik eerst wel normaal ongesteld worden toch? of kun je al zwanger raken? het is gewoon lastig dus blijf ik maar testen want je weet nooit. Voor het zelfde geld ben ik toch vorige week of de week daarvoor zwanger geraakt. Bedankt voor je snelle reactie en zwagerse!!! :D Groeten jennie72
     

Deel Deze Pagina