Weer gestopt...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Quechui, 12 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Quechui

Quechui Niet meer actief

Mijn man en ik willen toch graag een derde kindje.
    Dus ik ben weer gestopt met de pil... spannend weer.
    We hebben nu twee jongens... en ja ik weet 'je moet blij zijn als je een kindje mag krijgen', maar we zouden het echt super vinden als we een meisje zouden mogen verwelkomen.
    Iemand nog tips? ;)

2. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    Spannend! Enne tips? Tsja het schijnt dat je geduld moet hebben en kalm moet blijven ;) mocht het je niet lukken Hier lekker uitrazen :D

3. DEMADE

DEMADE Fanatiek lid

27 jan 2015
    1.547
    4
    38
    NULL
    Overijssel
    Wat spannend weer! En 3 jongens is ook hartstikke leuk! Maar kan wel begrijpen dat na 2 jongens meer neigt naar een meisje...

En zoals iedereen zegt, als het maar gezond is!

4. Quechui

Quechui Niet meer actief

Gezondheid is natuurlijk het allerbelangrijkste!

Zijn er hier meiden die ook twee jongens hebben en daarna een meisje kregen? Toen een bepaalde methode toegepast of gewoon spontaan?

Volgens mij is en blijft het altijd 50/50 als het om het geslacht gaat.

5. Apie1

Apie1 Niet meer actief

Heel begrijpelijk dat je het leuk zou vinden om ook nog een meisje te krijgen. Er zijn diëten voor. Geen idee of het werkt. Maar je zou kunnen kijken of je Tot nu toe veel hebt gegeten wat tot een jongetje zou leiden (veel zout/hartig). In dat geval wil het mss wel helpen als je nu wat calciumrijker en zuurder gaat eten. Google maar. En ik ben benieuwd naar het resultaat ;) Hopelijk krijg je een gezonde baby en als kers op de taart blijkt het mss wel een meid te zijn! :)

Deel Deze Pagina