Hopelijk hebben jullie nog tips of ideeën voor cadeaus? Mijn zoontje speelt nu nog niet echt heel veel vind nog niks echt interessant.. Nu is hij bijna jarig en geen idee wat we moeten geven, we willen wel een wat groter cadeau.. Dus wie heeft de tip?
Een garage dat was toen hier een hit. Met lift en leuke auto.s erbij.Daar deed ik zoon toen echt een groot plezier mee of een brandweerauto die kan bewegen Ambulance politie auto ect ect.
Onze oudste kreeg buitenspeelgoed (zandbak bijv), middelste een loopfiets en jongste een Little Tikes loopauto (zo'n groter model). Vrij uniseks allemaal
Wij geven een keukentje! Hij is steeds meer bezig met rollenspelletjes dus ik weet zeker dat hij het leuk gaat vinden!
garage heeft hij al voor sinterklaas gehad maar doet er tot nu toe nog niet veel mee.. zandbak en loopfiets staan er ook al en heeft ook al n driewieler en loopquad dus om dan weer een loopauto te doen vind ik n beetje zonde.. een keukentje is leuk maar vind ik een beetje meisjes achtig.. Hebben wel aan een werkbankje gedacht maar zou hij daar al wat mee doen?
aquaplay is hier een groot succes bij alle drie, heeft de tweede voor zijn verjaardag gekregen, maar die is eind mei jarig, zit je toch al meer in het lekker buiten kliederen seizoen. Maar waarom iets groots als je niet weet wat je moet kopen, waar zijn interesses liggen. Kun je dan niet beter gewoon iets kleins doen en later kijken of hij nog iets vindt wat hij leuk vindt en het dan voor hem kopen? ik heb met sinterklaas wel eens een duurder cadeau laten liggen, omdat mijn zoontje voor de tiende keer in de action naar zo'n electronisch keyboard liep. Die heb ik uiteindelijk voor hem gekocht en een beter cadeau hadden we hem niet kunnen geven.
Of ipv speelgoed nuttige dingen? Hemdjes en onderbroeken Potje Dekbed met vrolijke hoes Grote kinderbed Grotere maat kleertjes Leuke schoentjes Tuurlijk krijgt je kind dat normaal ook wel maar je kunt ook zelf laten kiezen en mooie overgang naar het groter worden geen rompers meer stimuleren van eigen mening en keuzes laten maken Zo heeft ukje hier een cars pyjama uitgezocht en cars boxershorts en cars sokken Niet mijn eerste keuze maar hij vond ze leuk Is elke keer dolblij als hij ze aan mag Plus voordeel voor mij hij kleed zich nu graag om
Wij geven een keuken, vind hij zo leuk. Anders had ik een elektrische auto gegeven voor buiten, vorig jaar gaven we een glijbaan en toet toet garage.