4 weken en 4 dagen!!

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door debbiebissels, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debbiebissels

3 dec 2010
    49
    0
    0
    makelaarskantoor
    Berghem
    zo ik ben dus nog maar net zwanger maar vind het al erg eng..
    zere borsten en het idee dat ik blaasontsteking heb.. zeurend gevoel helemaal onderin me buik..

is dat niet vroeg..

of zal het erop wijzen dat het weer mis zou gaan!!

pfff eng eng..

x

2. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    Van harte gefecliciteerd! dat gevoel had ik ook van die blaasontsteking.. nu van de week is dat minder geworden maar de misselijkheid is meer geworden...

Probeer te genieten

3. Ago

Ago Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.470
    1
    38
    NL
    Hoi!

Gefeliciteerd!
    Dat zeurende gevoel in de onderbuik was voor mij het teken dat ik zwanger was! Dus volgens mij een heel normaal verschijnsel! En sinds vandaag heb ik ook het gevoel van een blaasontsteking.

Ik begrijp dat het bij jou ook is misgegaan de vorige keer?
    Ik weet nu een week dat ik zwanger ben (al voelde m'n lichaam dat wel al veel eerder) en geloof me, het wordt steeds minder 'eng'. De eerste dagen had ik heel veel stress, bij alles wat ik voelde dacht ik dat het weer mis zou gaan. Inmiddels krijg ik steeds meer vertrouwen in mijn eigen lichaam dat alles gewoon goed zit.
    Probeer vooral stil te staan bij het feit dat je zwanger bent en daarvan te genieten. Zolang je geen hele hevige krampen of bloedverlies hebt, hoef je je echt geen zorgen te maken!

4. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    meis is heeel normaal!!
    de eerste paar weken had ik er zo veel last van dat ik af en toe paracetamol in moest nemen nu is dat helemaal weg nu krijg ik weer last van banden pijn hahaha maar dat is niet zo pijnlijk

5. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

gefeliciteerd geniet er van

6. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Gefeliciteerd meid.

7. norwegian-sky

norwegian-sky Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.701
    0
    0
    NULL
    roze wolk
    gefeliciteerd meid!! we lopen gelijk! ik ben ook nog best onzeker
    maar elke dag word ik zekerder weet het morgen alweer een week.

ik had eerst ook last van blaasontsteking gevoel gelukkig is dit nu wat minder.

geniet er lekker van!! en op naar de eerste echo!!

knuffel van sky

8. griekie

griekie Bekend lid

2 jan 2009
    579
    1
    0
    Gefeliciteerd, meis dat had ik ook het is ook heel spannend allemaal. Hou je taai en als je denkt dat je een blaasontsteking hebt gewoon even contact opnemen met je huisarts heb ik van de week ook even na laten kijken. Het gaat allemaal wat druk geven op je blaas en alles gaat anders werken dus dat kan dat gevoel geven.

Liefs

Griekie

Deel Deze Pagina