Meteen vertellen na vroege termijnecho?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Liefje13, 30 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liefje13

Liefje13 Actief lid

26 feb 2015
    373
    17
    18
    NULL
    NULL
    Bedankt voor alle reacties! We zouden het meteen na de termijn echo gaan vertellen, uiteindelijk maakte het niets uit en zijn we bijna een week vooruit gezet! :)

2. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Wij hebben het pas vertelt met 10 weken na 3 goede echo's.

De rede daarvan was dat we het gewoon onwijs leuk vonden om het even voor onszelf te houden. Echt even genieten met ons tweeën voordat je gebombardeerd word met vragen van anderen.

Plus dat ik met de kerst 10+2 was en we dat een mooie dag vonden om het te vertellen.

Uiteindelijk hebben we echt genoten van die 6 weken dat alleen wij het wisten. Uiteraard was het ook vreselijk moeilijk.
    Toch zou ik het een eventuele volgende keer weer zo doen.

Er is geen goed en fout in.
    Iedereen vertelt het wanneer ie het wilt.

3. dromer83

dromer83 Actief lid

4 nov 2013
    473
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben het aan familie vertelt met de vroege echo van 6 weken en aan de rest na de termijn van 11 weken. Gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet ervan meid. :D

4. joos1

joos1 Bekend lid

29 dec 2006
    509
    0
    16
    Ik heb aankomende vrijdag mijn termijn echo en ben dan 10+6.
    Goede vrienden en familie weten het al en ik zit ook nog een beetje in dilemma wanneer ik het bijvoorbeeld op mijn werk ga vertellen.

Vrijdag krijg ik een doorverwijzing voor de combinatie test en ik denk dat ik het daarna op het werk meld en wereldkundig maak.

Nu eerst nog even de ,hopelijk, laatste misselijkheids-loodjes doorkomen :)

5. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Wij hadden niet eens tot een echo gewacht, 1 dag na de testen wist iedereen het al :D.

Deel Deze Pagina