Sinds een paar dagen als mijn zoontje zijn fles krijgt dan drinkt hij met een soort klikgeluidje. Niet de hele tijd m.n in het begin Ik gebruik de difrax fles met speen m op dit moment, hij krijgt ook nutriton door zijn flesje. Hij doet ongeveer 10 min over zijn fles.. Iemand enig idee wat het zou kunnen zijn?
Dan zuigt ie volgens mij te gulzig, waardoor zen tong ofzo losschiet van de speen (weet niet precies hoe maar zo klinkt het) bij mijn kleine is dat ook in het begin van de fles ook difrax met M speen
Bedankt voor je reactie!! Mmh.. zal eens kijken hoe het gaat als ik er weer eens wat minder nutriton door doe. Hij heeft dit niet voor het spugen maar om de voeding dikker te maken.
Simone heeft dit ook een tijdje gehad, ik meende dat ik gelezen heb dat het kwam omdat de melk juist heel snel uit de fles kwam. Ze verslikte zich verder niet dus we hebben ons er nooit zorgen over gemaakt. En spruw kan geloof ik ook een oorzaak zijn.... Dus bij witte plekjes op tong/tandvlees toch even na laten kijken.
Mijn dochtertje deed het ook in het begin en toen ben ik naar de HA gegaan want mijn gevoel ging uit naar Spruw, en jahoor ik had gelijk. Dus kijk even in het mondje of er een witte waas zit die je niet weg kan vegen en misschien zijn de lipjes ook wel een beetje parellmoer dat zijn tekenen van spruw, dus wees er wel op tijd bij, want je HA kan dan een recept uitschrijven en dat moet je een weekje doen en dan is het weg. Succes Gr Belly