Meteen weer onzeker...

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Tralalala, 7 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tralalala

Tralalala Fanatiek lid

29 dec 2012
    1.968
    1
    36
    Zuiden van NL
    Ik ben nu pas 3+5 en was vorige keren 4+6 en 6+0

2. SuzykeQ

SuzykeQ Bekend lid

13 jan 2013
    747
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik persoonlijk testte altijd het mooiste met clear blue, de gewone streep/plus test.

3. Jla80

Jla80 Bekend lid

28 feb 2014
    780
    1
    16
    Allereerst gefeliciteerd. Zal duimen voor een plakkertje.

Erg vreemd dat gyn niets geeft. Kan het zijn dat je gyn pas na 3 mk wat doet? Want sommigen grijpen in na 2 mk en anderen weer pas bij 3.

4. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Mooie test hoor! Stuk duidelijker :)

5. Melgje

Melgje Niet meer actief

Bij mij doen ze ook niets, heb een miskraam gekregen bij 8 weken en twee voor NOD, had een licht streepje op zw test maar kon het ook merken aan mijn ongesteldheid. Ik twijfel over de laatste ronde omdat ik toen ook een duidelijk streepje had maar deze wel wat lichter was als de rondes ervoor. Ziekenhuis gebeld, je kan gewoon verder gaan, want over die vroege miskramen kunnen we niet zeker zijn dat dat miskramen zijn (???).

Wij zijn sinds juli 2013 bezig en ik word pas verder onderzocht in maart 2016 (heb al wel een keer een echo gehad en zaad is goed) ??? Vind ik veel te lang duren.

Heb jij tips lolababy?? Zit erover te denken naar de huisarts te gaan en te overleggen waar ik misschien beter begeleid kan worden.

Ik hoop dat het voor jou niet nodig is meis!

6. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Gefeliciteerd met je zwangerschap. Je zou het aan je huisarts kunnen vragen die van mij is niet zo heel moeilijk en schrijft het voor. Wat je ook nog kan doen maar is best duur is via Internet apotheek en dokter | Online medicijnen bestellen komt een keer 12.50 artsen consult bij.

7. lolababy

lolababy Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.403
    1
    0
    Zelfstandige
    Mijn tip laat je door verwijzen naar een fertiliteit kliniek. Ik heb dat via de huisarts geregeld en ik kreeg meteen de juiste gynaecoloog.
    Ik loop in het Sint Franciscus in rotterdam en zweer erbij wat zijn die mensen mee gaand.
    Verder nooit problemen gehad, twee gezonde kinderen inmiddels wel 13 en 16 jaar, maar denk ivm mijn leeftijd dat ie progesteron voorschreef.

Echt rot als ze niet mee willen werken, kan juist net die hulp middel zijn he.
    Ik weet dat sommige dames het zelf hebben gedaan, dus pillen geregeld via dames hier.
    En ik heb zoiets van baadt het niet dan schaadt het niet.

By the way als je een goede ha heb he. Kan je misschien via de ha wel die medicijnen. Krijgen, probeer het zou ik zeggen

8. lolababy

lolababy Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.403
    1
    0
    Zelfstandige
    Gefeliciteerd meid, vrees echt wel dat jij hulp nodig heb als ik het zo hoor gaat het steeds mis rond de moeilijke periode waar ik nu gelukkig door heen ben..

Knuff duim heel hard voor je hoor

9. Tralalala

Tralalala Fanatiek lid

29 dec 2012
    1.968
    1
    36
    Zuiden van NL
    Mijn huisarts is op zich ook niet moeilijk maar verwees wel direct door naar de gyn dus ik vermoed dat die zelf geen medicatie voor zal gaan schrijven..

Dank je wel :)
    Nee ze schrijven sowieso gewoon helemaal geen utrogestan meer voor. Geen idee waarom niet.

Ik hoop dat je ongelijk hebt ;) maar vrees wel een beetje dat dat klopt ja. Is elke keer net na de innesteling dat het misgaat.

Heb besloten om het deze keer nog af te wachten. Stel dat deze zwangerschap nu wéér mis loopt, dan laat ik bloedonderzoek doen in het zkh (kon nu niet zei ze ivm de nieuwe zwangerschap) en dan dring ik aan op utrogestan, ofwel bij in dit zkh, ofwel ik ga ergens anders naartoe!

Maar.. tot nu toe geen bloed gezien. Zit nu 12dpo, en vorige keren begon het hele lichte bloeden al op 10dpo.

10. lolababy

lolababy Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.403
    1
    0
    Zelfstandige
    Hoop het echt voor je meid weet uit ervaring hoe frustrerend deze tijd is en heel erg spannend.

11. Tralalala

Tralalala Fanatiek lid

29 dec 2012
    1.968
    1
    36
    Zuiden van NL
    Nog 2 weken en 5 dagen tot de eerste echo.....!

12. Jinxx

Jinxx Fanatiek lid

12 jan 2014
    2.020
    1.026
    113
    Poeh, spannend hoor! Duurt nog wel even maar je moet maar zo denken: als ze nu gaan kijken is er nog helemaal niks te zien dus weet je nog niet waar je aan toe bent ;) Straks ben je ruim 6 weken en kunnen ze al veel meer zien!

13. Tralalala

Tralalala Fanatiek lid

29 dec 2012
    1.968
    1
    36
    Zuiden van NL
    Is ook zo. Ik mocht met 5.5 week al komen maar ze zei zelf al dat het er dan om zou hangen of het hartje wel of niet al klopt. Heb dus zelf gekozen voor een weekje later. Dan zou het hartje toch zeker wel moeten kloppen.
    Hoop zo enorm dat ik de echo deze keer wél haal!

14. Tralalala

Tralalala Fanatiek lid

29 dec 2012
    1.968
    1
    36
    Zuiden van NL
    Even showen :)
    Bovenste is een z&k extra gevoelig, onderste is een Action :)
    Volgens mij is Action veel gevoeliger dan de meesten hier zeggen/denken! Heb op de Action net zo'n mooie streepjes als op de kv.

Bijgevoegde bestanden:

15. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Mooie testen hoor!!

16. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Oh wauw! Mooie testen hoor :D
    Jij mag je melden bij de September mama's ;)

17. Tralalala

Tralalala Fanatiek lid

29 dec 2012
    1.968
    1
    36
    Zuiden van NL
    Haha nou dat durf ik nog niet hoor! Misschien na de eerste echo, als ik een hartje heb gezien..... :)

Ik vind ze zelf echt wel heel erg duidelijk voor 12 dpo... Vooral voor middagurine.. jullie ook?? Ik grapte al tegen mijn man dat het er misschien wel twee zijn ;)

18. Tralalala

Tralalala Fanatiek lid

29 dec 2012
    1.968
    1
    36
    Zuiden van NL
    Er is nog niet eens een clubje voor mijn uitgerekende datum zie ik. Zo vroeg ben ik dus met testen hahaha :D

19. Jinxx

Jinxx Fanatiek lid

12 jan 2014
    2.020
    1.026
    113
    Ben je dan 6,5 week? Volgens mij hoeft er dan nog niet persee een hartje te kloppen toch? Dus zou me dan niet meteen zorgen maken als die nog niet te zien is. Ik ga hard voor je duimen dat je deze echo gaat halen. Bij hoeveel weken heb je een miskraam gehad? Je bent best weer snel zwanger geworden ofniet? Meen me je vorige topic nog te herinneren en dat was geloof ik nog niet zo lang geleden. Fijn hoor! :)

20. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Zo herkenbaar. Ik durfde ook niet, maar heb me met mijn ogen dicht toch gemeld ( bij wijze van dan) :D
    Ik testte ook behoorlijk donker, en mijn man droomde ook nog eens over een tweeling :$ we zullen het zien, zolang het maar goed mag gaan, ben ik dankbaar voor alles wat ons gegeven is.

Mijn test 13 DPO middagurine:

Deel Deze Pagina