Geduld hebben.. Wat is dat hahahahahaha Heerlijk dat je op vakantie gaat inderdaad paar testjes mee en soms een testje wagen en hopelijk met positief resultaat weer naar huis haha ik duim met je mee! Mochten ze negatief zijn moet je alsnog wel genieten van je vakantie hoor! Heerlijk hier lichtelijk jaloers
Ok, dankjewel voor de tip. Ik vond die van CB al vrij duur maar als die me zekerheid konden geven dan had ik het er wel voor over gehad. Ja afschuwelijk he, mijn moeder zei vandaag nog tegen me dat ik niet zo snel moet testen maar ik vind dat ik nog best wel lang wacht met testen als ik dit forum zo lees Ik ben inderdaad blij dat ik er even tussenuit ga. Ik kan ook echt nog wel genieten ook als de testen negatief zijn, ik had sowieso niks verwacht deze maand.
@Dandelion87 Ik heb twee maanden geleden ook een mk gehad bij 4,5 week zwangerschap. Helaas bleek dat een week later nog een bbz te zijn dus veel onder controle voor echo en bloedprikken in het zkh. HCG bleef maar aanwezig tot twee weken later, toen daalde hij ineens en was het bijna weg. Een week later een test gedaan en die was hartstikke wit. Ik hoop echt voor je dat je zwanger bent, maar ik zou er ook rekening mee houden dat het nog een restje HCG zou kunnen zijn. Het moet 25 zijn wil een test erop reageren, maar dat is eigenlijk maar heel weinig... Ik duim voor je!
Nee ik heb het er eigenlijk niet meer op gewaagd, ik heb niet het idee veel verschil te kunnen zien na twee dagen dus ik wilde eigenlijk tot zaterdag wachten. Dan lijkt het mij wat duidelijker dan wanneer ik nu weer een test zou doen. Oei, wat vervelend he die miskramen, zal bij jou ook wel heftig geweest zijn met met de bbz ... Ik heb het niet bijgehouden, dat is het vervelende er aan. Als ik dit geweten had dan zou ik wel wat eerder getest hebben om te kijken hoe de test er dan uit zag. Ik hou er ook wel rekening mee nu, maar het is zo'n onzekere periode. Ik ga deze week op vakantie dus neem twee testjes mee zodat ik daar nog eens kan kijken.
Naah, ik kon het niet laten. Weer een testje gedaan, hij lijkt een heel stuk donkerder te zijn, dat zou alleen maar kunnen als mijn HCG gestegen is, toch? De bovenste is van maandagavond, de onderste van zojuist. Beide foto's zijn na ongeveer 5 minuten genomen.
Wat een lieve reacties, dankjewel! Ja, blijkbaar! Ik was heel erg bang dat ik onvruchtbaar zou zijn, mijn moeder Was dat namelijk wel maar toen 't de vorige ronde al raak was, stelde me dat toch wel gerust, en nu al helemaal!