Zal in het kort mijn verhaal vertellen. Na 2 jaar proberen was het ons eindelijk gelukt. Helaas na 6 weken en 2 dagen kregen we een miskraam, dat was 3 september. Heb meteen een week gevloeid terwijl er op de echt geen rest weefsel meer was dus dachten ze dat ik waarschijnlijk meteen mijn menstruatie erachter aan kreeg. Op het moment van de miskraam was mijn hcg 546 inmiddels zijn we 5 weken verder en nog geen menstruatie gehad terwijl ik voor heen heel regelmatig was. Vanmorgen stond ik op en ik was me toch een partij misselijk....... ik durf geen test te doen........ Iemand dit al eens mee gemaakt??
Ik ben na mijn miskraam ook direct weer zwanger geraakt! De dag van mijn miskraam heb ik gelijk aan de gyn gevraagd of we er direct weer voor mochten gaan en dat mocht! Ik heb na mijn miskraam maar 3(!) dagen gevloeid en daarna was het volledig over. 4 weken na mijn miskraam had ik weer een positieve test en kijk maar naar mijn banner. Het kan dus echt! Ik zal voor je duimen!
Zit in hetzelfde schuitje Druufke, zit nu op dag 47 na de curretage en nog niks van een menstruatie te bekennen. Nu had ik gisteren ineens een heel licht streepje op de kvtest (wel buiten de tijd dus morgen weer testen). Eerder had ik al een negatieve want wilde weten wanneer het m'n lijf uit was. Heb jij na die bloedtest nog een test gedaan? Ik zou toch testen voor de zekerheid! Duim voor je! gefeliciteerd speentje! Dat geeft hoop
Ja ben tochmaar over stag gegaan om uit die onzekerheid te komen eb heb zaterdag een test gedaan die gaf negatief aan. Weet ik in ieder geval zekerdat het hormoon nu helemaal uit mijn lijf is. Maar ook hier nog geen teken van menstruatie........
Jammer dat je test negatief aangaf! Je weet in ieder geval nu wel zeker dat het hormoon uit je lijf is... Bij mij in het ziekenhuis gaven ze destijds wel aan dat het wel 8 weken kon duren voordat je je eerste menstruatie weer kon verwachten ook al was je daarvoor heel regelmatig. Ik hoop voor je dat je weer snel zwanger bent!
Ik was na me mk ook direct zwanger. Dus het kan echt! Ook heb ik de eerste week telkens negatief getest maar uiteindelijk dus positief Dus meis hou er moed in! Het kan allemaal echt waar!