Meteen zwanger na een miskraam, hoe ver zou ik zijn?

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door LPtje, 21 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cd28

cd28 Fanatiek lid

25 jul 2012
    1.344
    106
    63
    Dank je wel! Ik heb de vk nog niet gebeld. Ik ga eind deze week nog een testje doen en als er dan nog een + op staat ga ik haar bellen.
    Ze had tegen me gezegd dat we beter niet direct zwanger konden worden, maar dat is dus wel gebeurd. Heb mijn man gezegd dat hij de schuld maar op zich moet nemen haha.

Ik vind het enorm spannend. Vooral als je dan even niets voelt dan denk je ook direct dat het over is... ik heb eigenlijk alleen een beetje drukken gevoel in mijn buik verder nergens last van.

Hoe is het bij jullie?

2. LPtje

LPtje Actief lid

25 nov 2011
    102
    0
    0
    NULL
    NULL

Zo zie je maar dat iedereen weer wat anders zegt. Toen wij na onze miskraam bij de gyn zaten zei ze dat er verschillende studies waren. De ene studie zegt dat het beter is om 6 maanden te wachten voor je weer zwanger wordt en de andere studie zegt dat het juist weer heel goed is om meteen aan te tellen.
    Mijn gyn zei dat we het meteen weer mochten proberen en dat je lichaam het vanzelf wel aangeeft wanneer het er klaar voor is. Bij jou is het er dus klaar voor en ik zou hierin niet naar je vk luisteren.

Dat je de ene keer wel wat voelt en de andere keer niet is heel normaal. Dat heb ik ook. Dat hebben ze in het zkh ook gezegd dat dat kan gebeuren en daar moet je niet van schrikken zeiden ze. Er gebeurt zoveel in je lichaam.. Ik hoop voor je dat je snel terecht kunt voor een echo, dan heb je zekerheid.

Hier gaat het goed. Sinds mijn 2e echo gisteren ben ik zelfs wat meer aan het genieten. Ik probeer nu echt positief te blijven en te denken dat het goed komt. We leven wel echt van week naar week (eigenlijk van echo naar echo) maar dat is normaal in deze situatie denk ik. Op naar a.s. dinsdag!

3. Janneke83

Janneke83 Nieuw lid

22 aug 2012
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi LPtje,

Wat fijn dat je echo goed was. Mijn echo was ook goed. Een bewegende baby met hartje gezien. GEWELDIG!!! 2 april uitgerekend, dus vandaag 10 weken en 2 dagen zwanger. Ik heb 1 oktober weer een echo, dus nog 3 1/2 week wachten! Ik hoop dat jij dinsdag weer een goede echo hebt en niet teveel spanning hebt van te voren!!! Zo! Nu vreselijk moe, dus duik mijn bed in...

Liefs

Liefs..

4. cd28

cd28 Fanatiek lid

25 jul 2012
    1.344
    106
    63
    Bij mij is het weer mis... gister begonnen te vloeien en dat zet zo door.

5. LPtje

LPtje Actief lid

25 nov 2011
    102
    0
    0
    NULL
    NULL

Ach jeetje cd... Wat erg! Helaas weet ik hoe het voelt en ik wens de je veel sterkte de komende tijd.

6. Janneke83

Janneke83 Nieuw lid

22 aug 2012
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sterkte cd!! Dat is heel rot!

Deel Deze Pagina