Omdat we van onze zoon lang bezig zijn geweest en net voor de IUI zwanger werden had ik besloten om na mijn menstruatie te beginnen met tempen en ovu testen. Ik werd op 18 augustus ongesteld en ben dus ovutesten gaan bestellen. Op CD6 kwamen deze binnen en dacht ik doe er 1 voor de grap ik heb er genoeg! En deze was positief raar dacht ik nog.. Maar toch door blijven testen en ze bleven positief ( zit nu op CD13) Dus ik mijn ovutestjes hier laten zien in het testen topic en iemand zei doe eens een zwangerschapstest.. Dus ik dacht kan er wel 1 doen maar hij is toch negatief.. Maar niets is minder waar hij is gewoon positief!!!! Bekijk bijlage 271113 Ik heb nu geen idee hoelang ik zwanger ben haha ben helemaal in shock had dit echt niet verwacht!!!!!! Maar we zijn zo blij!!! S.andro krijgt er een brusje bij!!!!!!!!
Saja gefeliciteerd!!! Bij mijn dochter hebben wij er 7 maanden over gedaan en nu al bijna 2 jaar bezig. Mm al ingegaan, hsg gehad. . . Nu wachten op ongie om te starten met iui. Vanochtend dag 42 toch even testen. . . Hoop hadden we maar dachten hebben deze mnd hsg gehad en al veel teleurstellende testen. . . . . En toen was het gelijk duidelijk. 2 dikke strepen. . . . . Zwanger dus. Heb gelijk nog een Andere test gedaan. . . . Kan het nog niet geloven. Nu eerste echo maar afwachten. Heb je al een afspraak bij vk?
Helaas hebben we vandaag een echo gehad. Hierop was niks te zien Mn hcg is gelijk geprikt om een bbz uit te sluiten en de waarde was 37. Volgens de gyn een miskraam gehad